خبرگزاری کار ایران

ضمانت ارزان­ ترین و درست­ ترین قیمت بیمه

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۶۶۱

خرید بیمه بخش مهمی از زندگی ماست، خیلی از اوقات در زمان اندکی به فکر خرید آن می‌افتیم و بدون داشتن اطلاعات کافی و جامع در مورد قیمت‌ها و شرایط شرکت‌های مختلف بیمه، اقدام به خرید آن می‌کنیم.

 قیمت شرکت‌ها در بسیاری از موارد با یکدیگر متفاوت است و البته باید گفت در بسیاری از موارد قیمت‌هایی که نماینده‌های یک شرکت ارائه می‌دهند، ممکن است با هم نیز تفاوت‌هایی داشته باشد، به دلایلی از جمله اینکه بعضی نماینده‌ها به علت حجم فروش بیشتر قیمت‌های بهتری به مشتری پیشنهاد می‌دهند.

وب‌سایت بیمه بازار با توجه به همکاری با بهترین نماینده‌های بیمه و البته بهینه ساختن قیمت‌ها، تضمین بهترین قیمت بیمه را در وب‌سایت خود می‌دهد. به این معنا که قیمت‌هایی که در وب‌سایت بیمه بازار ارائه می‌شود؛ دقیق‌ترین و ارزان‌ترین قیمت نسبت به باقی مراجع فروش بیمه است. در این شرایط درصورتی‌که شخصی بتواند بیمه خود را باقیمتی کمتر از بیمه بازار در جای دیگر استعلام کند، بیمه بازار این اختلاف را به وی برمی‌گرداند. باید اشاره کرد که با توجه به مذاکراتی که بیمه بازار با شرکت‌های مختلف بیمه داشته علاوه بر تضمین درستی قیمت‌ها، امکان ارائه پایین‌ترین قیمت بیمه را فراهم کرده است.

شرکت بیمه بازار اولین سایت مقایسه و فروش آنلاین بیمه در ایران است که در شهریورماه 95 با شعار "قدرت انتخاب بهترین بیمه" رسماً کار خود را در زمینه فروش و مشاوره بیمه‌های شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی و بیمه عمر آغاز کرد. شما می‌توانید در مدت‌زمان اندکی و تنها با چند کلیک بیمه خود را از نظر قیمت و شرایط در سایت بیمه بازار مقایسه کنید و به‌صورت آنلاین خرید کنید. برای مثال؛ می­توانید با وارد نمودن اطلاعات خودرو، خدمات و قیمت بیمه شخص ثالث شرکت­های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بیمه ثالث  خود را به شکل قسطی یا نقدی، آنلاین خریداری کنید.

از دیگر خدمات مهم و البته ساده بیمه بازار، یادآوری تمدید بیمه‌نامه است، کافیست با ثبت شماره تلفن و تاریخ انقضای بیمه‌نامه خود در سایت، یادآوری بیمه خود را ما بسپارید تا از طریق پیامک و تماس به شما تاریخ اتمام بیمه‌نامتان را یادآوری کنیم. لازم به ذکر است کلیه استعلام‌های وب‌سایت بیمه بازار با آخرین تغییرات شرکت‌های بیمه تطابق کامل داشته و صدور و تمدید بیمه‌نامه تحت نظارت کامل بیمه مرکزی ایران است.

برای خریداری و یا مشاهده سایت بیمه بازار می‌توانید به آدرس ان به نشانی www.bimebazar.comمراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز