خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت به ایلنا خبرداد:

صدور ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار دفترچه بیمه سلامت همگانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۶۷

تاکنون ۴۰۰ هزار نفر از کسانی که درسامانه بیمه سلامت همگانی ثبت‌نام کرده‌اند به دلیل اینکه هم‌پوشانی بیمه ای، ثبت‌نام آنها لغو شده است.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی ازصدور ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار دفترچه بیمه سلامت همگانی خبر داد.

سید مهدی‌ میرشاه‌ ولد در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: ثبت‌نام در سامانه بیمه سلامت همگانی همچنان فعال است و افرادی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند این امکان برای آنها وجود دارد که برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ثبت‌نام شدگان تاکنون به ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار نفر رسیده است، افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار دفترچه بیمه سلامت همگانی صادر شده است.

میرشاه‌ ولد بااشاره به اینکه بخش عمده‌ای دفترچه‌ خود را دریافت کرده‌اند، افزود: افرادی هم که دفترچه‌های خود را دریافت نکرده‌اند یا در موقع ثبت‌نام، شماره تلفن همراه خود را اشتباه وارد کرده‌اند که در نتیجه ‌آن پیامکی دریافت نکرده‌اند و یا اینکه فرد پیامک را دریافت کرده است اما از آنجایی که نیاز به دفترچه فوری نداشته هنوز برای دریافت دفترچه مراجعه نکرده است.

وی با اشاره به افرادی که شماره همراه خود را در هنگام ثبت‌نام اشتباه وارد کرده‌اند، افزود: پیشنهاد ما این است افرادی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از یک ماه از ثبت‌نام آنها گذشته است وارد سامانه شوند و در قسمت رهگیری وضعیت خود را بررسی کنند.

میرشاه‌ ولد ادامه داد: اگر فرد وارد سامانه شود و کدملی و شماره همراه خود را وارد کند درصورتی که شماره همراه او موقع ثبت‌نام اشتباه وارد شده باشد پیغام خطا داده می‌شود که در این صورت باید وی به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت ایران مراجعه کند تا شماره تلفن همراه او را ویرایش کنند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی تصریح کرد: بعد از چند روز از اصلاح شماره تلفن همراه، پیامکی دریافت می‌کنند و می‌توانند دفترچه خود را دریافت کنند.

به گفته وی تاکنون ۴۰۰ هزار نفر از کسانی که درسامانه بیمه سلامت همگانی ثبت‌نام کرده‌اند به دلیل اینکه هم‌پوشانی بیمه ای، ثبت‌نام آنها لغو شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز