خبرگزاری کار ایران

شعبه بیمه ملت در کرمانشاه افتتاح شد| دکتر دلفراز: به زودی از مرز پرتفوی 3000 میلیارد تومان عبور خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۳۶۱

مدیرعامل بیمه ملت گفت: شرکت بیمه ملت در حال حاضر پرتفوی‌های ارزشمندی دارد و تکیه ما در این زمینه بر نیروی انسانی خدوم و فعال در شبکه فروش است.

 به گزارش ایلنا، دکتر اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، در مراسم افتتاح شعبه بیمه ملت در استان کرمانشاه، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و اعیاد رجب، خطاب به نمایندگان  و مدیران حاضر در مراسم گفت: دوست داشتم امروز بین شما و نمایندگان محترم باشم، اما به دلیل شرایط کرونا و ممنوعیت‌های ایجاد شده، این امکان فراهم نشد. آرزو می‎‌کنم همه مردم عزیز ایران اسلامی، در سلامتی و صحت کامل به سر ببرند و به زودی شاهد محو شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های هیئت‌مدیره شرکت بیمه ملت برای گسترش شعب این شرکت در سراسر کشور، افزود: طبق برنامه‌ریزی دو ساله‌ای که مورد توجه قرار دادیم، به سمت افتتاح شُعَب رفتیم که در این راستا، 4 شعبه غرب تهران شرکت بیمه ملت، شعبه تبریز و ساری افتتاح شدند و هم‌اکنون هم شعبه کرمانشاه افتتاح شد.

مدیرعامل بیمه ملت اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح شعبه کرمانشاه، سهم شرکت در پرتفوی پیش‌بینی شده بالاتر برود. امروز بیمه ملت یک شرکت خوشنام در صنعت بیمه است و تکیه ما در این خصوص بر نیروی انسانی فعال و خدوم و شبکه فروش فعال و پیگیر بوده که به خاطر همین سرمایه عظیم، امروز بیمه ملت در شرایط مناسبی در مقایسه با شرکت‌های بیمه قرار گرفته است.

وی توانگری مالی را از ویژگی‌های ممتاز بیمه ملت عنوان و خاطرنشان کرد: در سال گذشته با افزایش سرمایه، به بزرگترین شرکت خصوصی در صنعت بیمه تبدیل شدیم و این نشان از اقتدار و توانمندی بالای بیمه ملت است. بی‌شک وجود نمایندگان بسیار قوی در این مهم تاثیر گذار بوده و من به داشتن چنین همکارانی بر خودم می‌بالم.

 دکتر دلفراز با اشاره به این‌که مزیت رقابتی بیمه ملت در ارائه خدمات مناسب و پرداخت خسارت به موقع است، با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌گزاران ادامه داد: بیمه‌گزاران برای انجام امور بیمه‌ای خود، شرکت بیمه‌ای را انتخاب می‌کنند که در صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت بهینه عمل کند و این مهم نیز از مزیت‌های رقابتی بیمه ملت است.

وی در ادامه برنامه استراتژیک و سوددهی شرکت را مدنظر قرار داد و افزود: در بیمه ملت با پشت سر گذاشتن یک سال طلایی، به زودی از مرز پرتفوی 3000 میلیارد تومان عبور خواهیم کرد.

دکتر دلفراز جذب پرتفوی مطلوب و با کیفیت در استان را مورد توجه قرار داد و اظهار امیدواری کرد: با فروش بیمه‌نامه آنلاین سهم بیشتری در پرتفوی این استان داشته باشیم.

وی تفاوت ذائقه مشتریان را مدنظر قرار داد و افزود: نسل جدید، به دنبال دریافت خدمات آنلاین بوده و نسلی هستند که با اینشور‌تک‌ها آشنایی بیشتری دارند و صنعت بیمه راهی ندارد جز این‌که به صورت برخط و آنلاین خدمات خود را ارائه دهد.

بر اساس این گزارش،  بهروز اسدنژاد، رییس هیات مدیره بیمه ملت نیز در این مراسم با اشاره به این‌که در فرهنگ‌سازی بیمه در میان مردم جامعه تلاش می‌کنیم، گفت: با افتتاح شعبه جدید در بین مردم خونگرم کرمانشاه، مجموع شعب بیمه ملت در کشور به 12 شعبه رسید و با افتتاح شعبه برای افزایش آسایش و آرامش مردم جامعه می‌کوشیم.

وی ابراز امیدواری کرد با تقویت شبکه فروش فعال بیمه ملت در این استان، سهم بسزایی در افزایش آسایش و آرامش مردم جامعه و به تبع آن ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه داشته باشیم و بکوشیم شرکت را از ریسک کارکردن فقط با اکانت‌های بزرگ تا حدودی برهانیم و با جذب پرتفوی باکیفیت توسط این شعبه و با بازاریابی هوشمند و همکاری نمایندگان و شبکه فروش، شعبه کرمانشاه در سال آینده جزو شعبه‌های برتر بیمه ملت باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، آیین گشایش شعبه کرمانشاه امروز سه‌شنبه 19 بهمن  با حضور معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت، سرپرست معاونت توسعه بازار، مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران و همچنین تعدادی از مدیران بیمه ملت، به همراه چند تن از مسئولان استانی برگزارو حکم انتصاب بختیار بالت به وی تقدیم شد.

بالت سرپرست شعبه کرمانشاه بیمه ملت؛ پیش‌تر از مدیران استانی بیمه البرز بوده و سابقه موثری در صنعت بیمه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز