خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه چهار قم:

ادامه بلوار زائر آماده بهره برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۷۱

شهرداری در عملیاتی جهادی این پروژه را کمتر از ۱۲ روز به اتمام رسانده است / هزینه اتمام این پروژه ۱۵ میلیارد ریال بود / این پروژه ۱۸۰۰ متر طول و هفت متر عرض دارد.

ایلنا: شهردار منطقه چهار قم از اتمام عملیات عمرانی ادامه بلوار زائر(بلوار درون رودخانه قم) حد فاصل پل انقلاب تا پادگان حضرت امام صادق(ع) خبر داد.

به گزارش ایلنا، موسی حاتمی فرد با اعلام این خبر گفت: در پی تأکیدات استاندار و دستور شهردار قم مبنی بر بازگشایی ادامه بلوار زائر و دسترسی این بلوار به بلوار غدیر از پل انقلاب تا پادگان حضرت امام صادق(ع) شهرداری منطقه چهار در یک عملیات عمرانی جهادی این پروژه را در مدت کمتر از ۱۲ روز به اتمام رسانده است.

وی با بیان اینکه هزینه اتمام این پروژه ۱۵ میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: این پروژه ۱۸۰۰ متر طول و هفت متر عرض دارد که تمام اقدامات در خصوص آسفالت ریزی، نصب علائم ترافیکی و روشنایی انجام شده است.

شهردار منطقه چهار قم به بازدید استاندار قم از این پروژه اشاره کرد و گفت: استاندار از روند این پروژه رضایت کامل داشت.

وی با بیان اینکه کلیه اکیپ‌های شهرداری منطقه چهار در ایام نوروز فعال هستند، تاکید کرد: حدود ۳۶۰ نفر از نیروهای شهرداری منطقه چهار به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائرین هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز