خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبر داد:

درخواست 886 واحد صنعتی قزوین برای دریافت تسهیلات رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۷۲۱

886 واحد صنعتی در قزوین متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند که برای این منظور در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس سازمان‌صنعت،معدن و تجارت استان قزوین در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که روز شنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد،اظهار داشت: تسهیلات بهین یاب با هدف رفع نیازهای مالی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی در کشور بین استان های مختلف توزیع شده است و متقاضیان از جمله واحدهای مشکل دار با ثبت نام در سامانه دریافت تسهیلات می توانند از این تسهیلات حمایتی بهره مند شوند.

سعید نبیل افزود: امسال ۳۱۲ فقره تسهیلات رونق تولید به میزان سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به واحدهای تولیدی استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین گفت: یکی از مواردی که در این ستاد به آن پرداخته شد نوسازی و بهسازی واحدهای صنعتی است که به دلیل عمر طولانی کیفیت و کمیت فعالیت آنها دچار مشکل شده است.

وی از ثبت نام ۲۹۲ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و تصریح کرد: در استان قزوین تاکنون ۳۳ فقره تسهیلات مربوط به این بخش به میزان ۸۴۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

این مسئول از برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت اشاره کزد و افزود: سهم استان قزوین از این اعتبار بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که با تحقق آن برای پنج هزار و  ۴۲۵ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد. 

وی در ادامه گفت: در همین راستا تاکنون ۱۵۱  فقره درخواست تسهیلات  استان  ثبت شده است که اولین تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

استان قزوین دارای سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز