خبرگزاری کار ایران

عضو پارلمان محلی قزوین در گفت‌وگو با ایلنا ؛

برگزاری غیرعلنی جلسات شورا بی معنی است و نباید باب شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۴۱

عضو شورای شهر قزوین گفت: برگزاری جلسات شورای شهر قزوین به صورت غیرعلنی نباید باب شود.

سیده منیره قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: جلسه انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر قزوین موضوع امنیتی و محرمانه نبود که دیروز به صورت غیرعلنی برگزار شد این در حالی بود که اکثریت اعضای شورای شهر، مخالفتی با علنی برگزار کردن این جلسه نداشتند؛ اما تصمیم شخصی رئیس شورا بر برگزاری غیرعلنی جلسه بود بدون آنکه علت آن را بیان کنند، در حالی که جلسه انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر قزوین باید مانند سال گذشته علنی برگزار می‌شد.

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر قزوین ادامه داد: تاکنون چندین بار است که جلسات  شورا غیرعلنی برگزار می شود که بی معنی است در حالی که مردم حق دارند بدانند چه اتفاقاتی در شورا می‌افتد؛ شورای شهر منتخبان مردم هستند و لازم است مردم عملکرد شورا را به صورت واضح و شفاف بدانند.

قوامی اضافه کرد: در مواقع حساس و بزنگاه‌های مهم است که عملکرد اشخاص مشخص می‌شود؛ تصویب لوایح معمولی، تغییر عوارض و خرید و فروش ملک توسط شهرداری و غیره مسائل خیلی مهمی نیست که به درد مردم بخورد بلکه باید مسائلی همچون انتخاب شهردار و انتخابات هیأت رئیسه و مسائلی از این دست برای مردم شفاف باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای ریاست شورای شهر قزوین سه نفر کاندیدا ، برای نایب رئیسی دو نفر و برای سخنگویی هم دو نفر کاندید شده بودند که پنج رأی برای انتخاب این گزینه‌ها ثابت بود.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: ریاست شورای شهر قزوین با پنج رأی، مجددا به عنوان رئیس جدید پارلمان محلی قزوین انتخاب شد در حالی که دو سال پیاپی با هفت رأی به عنوان رئیس انتخاب شده بود که بیانگر پایین آمدن اعتبار و وزن ایشان در شورا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز