خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رییسه شورای شهر تبریز:

اختلاف سلیقه مانع خدمت به مردم نخواهد شد/ شاهد انتخاباتی آزاد و منطقی خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۷۵۰

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: قطعا اختلاف سلیقه مانع خدمت به مردم نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدواریم در جلسه آتی شورای اسلامی شهر تبریز شاهد برگزاری انتخابات هیئت رییسه در فضایی دوستانه و صمیمی و کاملا آزاد باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از جوسازی برخی از افراد در فضای مجازی گفت: انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر کاری کاملا طبیعی است و نیازی به جوسازی و شایعه پراکنی ندارد.

صادقزاده خاطرنشان کرد: قطعا افرادی که توان مدیریت و اداره جلسات شورای اسلامی شهر را دارند وارد عرصه رقابت در ریاست شورای اسلامی شهر تبریز خواهند شد.

وی همچنین با بیان اینکه هریک از منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر تبریز دارای تخصص در عرصه های مختلف همچون پزشکی، حقوقی، کارگری، علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، شهرسازی و... هستند، گفت: همه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز باید به سوگندی که در ابتدای ورود به شورای شهر یاد کرده ایم، پایبند باشیم و هدفی جز خدمت به خلق نداشته باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اعلام اینکه فرصت خدمت به مردم برای اعضای شورا رو به پایان است، اذعان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر باید در سال سوم با مصوبات خود و همکاری و تلاش شبانه روزی شهردار محترم تبریز، یش از گذشته در راه خدمت به شهروندان تبریزی گام بردارند.

صادقزاده در ادامه افزود: ممکن است اختلاف سلیقه هایی بین اعضای شورای شهر تبریز وجود داشته باشد ولی قطعا همه منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر تبریز برای رفاه حال شهروندان تلاش می کنند و تا پایان دوره ماموریت خود در این نهاد از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز