خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

رشد صادرات غیرنفتی در گرو ارتقای سلامت و کیفیت محصولات است

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۴۹۰

نماینده قزوین، آبیک و البرز گفت: رشد صادرات غیرنفتی در گرو ارتقای کیفیت و سلامت محصولات تولیدی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داوود محمدی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات حوزه صادرات که در اتاق بازرگانی برگزار شد، افزود: باید برای ارتقای کیفیت و سلامت محصولات تولیدی بویژه صادراتی تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: تامین امنیت غذایی و سلامت آن از سیاست های کلی کشور است و توجه به این مهم باید در حوزه صادرات نیز بیشتر شود چرا که خیلی از کشورهای مقصد استانداردهای جهانی را برای خریداری کالا مورد توجه قرار می دهند.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت:  باید برای تولید محصول با کیفیت فرهنگ سازی در بین تولیدکنندگان، کشاورزان و حتی عموم جامعه را شاهد باشیم.

وی با اشاره به گلایه برخی صادرکنندگان از باقی ماندن سموم روی محصولات کشاورزی که موجب انصراف خارجی ها از خرید می شود نیز گفت: توسعه و تقویت آزمایشگاه‌های کنترل محصولات غذایی برای تهیه محصولات کشاورزی با استانداردهای صادراتی در شرایط فعلی یک ضرورت است که باید به آن توجه کرد.

محمدی با اشاره به نیاز کشور به صادرات غیرنفتی،گفت: رشد صادرات این بخش در گرو ارتقای کیفیت و سلامت محصولات تولیدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز