خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد:

۱۱۰ روستای قزوین به اینترنت پرسرعت تجهیز شدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۴۸

۱۱۰ روستای قزوین امسال به اینترنت پرسرعت متصل شده و مردم آنها در آینده نزدیک بهره برداری از آن را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یوسف رضایی نیک مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین با اعلام این خبر افزود: شمار روستاهای دارای اینترنت پرسرعت در قزوین اکنون به بیش از ۵۰۰ روستا افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: امسال تجهیز ۳۲۰ روستای استان قزوین به اینترنت پرسرعت را در برنامه قرار داده ایم که تاکنون کار انتقال و تجهیز این طرح در ۱۱۰ روستا به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

رضایی نیک ادامه داد: ارایه اینترنت پرسرعت به روستاهای بالای ۷۰ خانوار استان قزوین در دستور کار است و در صورت تامین تجهیزات امیدواریم این اقدام را تا پایان سال جاری عملیاتی و محقق کنیم.

این مسئول با بیان اینکه ۷۳۰ روستای قزوین در حال حاضر از شبکه ارتباطی موبایل برخوردار هستند، همچنین گفت: کار بهینه سازی خطوط ارتباطی ۴۲۰ روستای استان قزوین نیز با پیگیری های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به انجام رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قزوین در این خصوص بیشتر توضیح داد و گفت: در این طرح، خطوط تلفن روستایی از بی سیم خانگی به شبکه موبایل تغییر و ارتقا یافته است.

رضایی نیک با بیان اینکه قزوین رتبه خوبی در شاخص‌های مربوط به ارتباط دارد، اظهار داشت: قزوین از لحاظ ارتباطی رتبه نخست و در برخورداری از زیرساخت های توسعه فناوری اطلاعات نیز رتبه یازدهم کشور را داراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز