خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد:

احیای مشاغل فراموش شده از سوی جهاد کشاورزی/ طرح تولید سبزیجات سالم اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۴۴۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، از احیای مشاغل فرلموش شده در حوزه زنان روستایی و تولید محصولات سالم کشاورزی توسط این قشر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی کارشناسان امور زنان جهاد کشاورزی که با حضور فروغ السادات بنی هاشم، مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی و صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین برگزار شد، افزود: بانوان می‌توانند در رونق و توسعه فعالیت های کشاورزی از جمله تولید محصولات سالم نقش مهمی ایفا کنند و تلاش داریم با تقویت آموزش ها زمینه فعالیت آنان را در تولید محصولات بیشتر فراهم کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین همچنین اظهار داشت: با احیای کسب و کارهای فراموش شده در حوزه زنان روستایی، تولید محصولات سالم کشاورزی توسط زنان در قزوین توسعه پیدا خواهد کرد.

این مسئول اضافه کرد: دفتر امور زنان وزارت جهاد کشاورزی در مسیر معرفی توانمندی های زنان با انتخاب زنان تسهیل گر نقش موثری ایفا کرده و با تقویت ارتباط زنان با نهادهای متولی می‌توان به نتایج خوبی رسید.

خمسه تصریح کرد: انتخاب تسهیل‌گر روستایی از کارهای مهمی برای تقویت‌کشاورزی در روستاها بوده است و  با اجرای طرح تسهیل گر زنان روستایی زمینه آموزش های لازم مهیا شده و نیازهای کشاورزان این مناطق شناسایی و برآورده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز