خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

تولید، تنها راه برون رفت مشکلات موجود

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۹۷۳

استاندار قزوین گفت: تولید به عنوان تنها راه برون رفت از مشکلات موجود است.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن روز چهارشنبه با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و صنعتگران در سالن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی در این مراسم اظهار داشت: امروز صنعتگران مشکلات بسیاری را تحمل می کنند.

وی افزود:  امروز در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی قرار داریم و البته برای این شرایط راهکارهایی وجود دارد و راه برون رفت از شرایط تحریم، تولید است و بدانیم که با سازو کار عادی نمی‌توان در این جنگ پیروز باشیم.

استاندار قزوین به اعتماد به بخش خصوصی اشاره کرد و ادامه داد: باید اعتمادسازی به این بخش محقق شود و با ایجاد قوانین اضافی، تولید را محدود و دست تولیدکننده را بسته ایم.

زاهدی خاطرنشان کرد: باید فرصت را برای بنگاه های اقتصادی ایجاد کنیم تا شناخت ظرفیت آنها محقق شود.

وی مطرح کرد: نرخ بیکاری در بهار سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است و در سالجاری شاهد کاهش ۱۷ درصدی تعدیل نیرو بودیم و سهم قزوین از جذب سرمایه گذاری خارجی ۶۰ میلیون دلار از ۱۷ کشور خارجی بوده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: در بخش صادرات، ۱۲درصد افزایش صادرات داشتیم و براساس گزارش اداره کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی، هراندازه شغل ایجاد شده از طرفی تعدیل انجام شده است و فعالان بخش اقتصاد تلاش بیشتری نسبت به گذشته داشتند.

زاهدی گفت: در اقتصاد باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم و در این شرایط باید به سربازان عرصه اقتصاد اعتماد کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از صنعتگران نمونه و فعال تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز