خبرگزاری کار ایران

درافشانی خبر داد:

آغاز جشنواره ضیافت مینودری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۴۹

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین گفت: جشنواره ضیافت مینودری همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد درافشانی روز سه‌شنبه گفت: در قالب این جشنواره 100 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و مذهبی به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و با هدف ارتقای نشاط روحی و معنوی شهروندان در این ایام توسط سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری در نقاط مختلف شهر قزوین و نواحی منفصل شهری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: برپایی بازارچه شب‌های مهربانی در پیاده راه میدان آزادی (سبزه میدان)، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی ایرانی-اسلامی، راه‌اندازی کاروان ضیافت مینودری در محلات مختلف شهر و نواحی منفصل شهری بخشی از برنامه‌های مربوط به این جشنواره است.

درافشانی گفت: در قالب بازارچه شب های مهربانی، شهروندان خیراندیش با خرید محصولات آن به نیازمندان کمک می کنند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین افزود: برگزاری مسابقات ورزشی از جمله جام رمضان در 14 محله و نواحی منفصل شهری، مسابقات والیبال جام رمضان بانوان در بوستان نرگس، مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین آئین های عزاداری شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) در کنار برنامه های مختلف مذهبی و معنوی و فرهنگی در فرهنگسراها از دیگر برنامه های این جشنواره به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز