خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۷۰

مدیریت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یاسوج از برگزاری مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر خبرداد.

 مسعود نیک‌پی به ایلنا در یاسوج گفت: این برنامه معنوی با حضور مداح اهل بیت عصمت و طهارت “حاج مهدی میرداماد” و قرائت مناجات حضرت امیرالمومنین(ع) با نوای این مداح برجسته‌ی کشوری برگزار می شود.

مدیریت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یاسوج افزود: امیدواریم با حمایتی که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارند بتوانیم درطول سال علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی از توانمندی موجود درسطح کشور نیز بهره ببریم.

وی لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در ابعاد مختلف را یادآور شد و اظهارداشت: حوزه فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با یک رویکرد جدید و طرح وتصویب برنامه‌ها وایده‌های مختلف در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر به دنبال اجرای برنامه‌های هدفدار در جهت ارتقای فرهنگ شهروندی‌ است.

نیک‌پی، برگزاری این مراسم معنوی را در روزشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ ساعت ۱۷ در محل گلزار مطهرشهدای شهر یاسوج اعلام کرد و از اقشار مختلف مردم جهت شرکت دراین برنامه‌ معنوی دعوت به عمل آورد.  

وی گفت: بعد از این مراسم، مداحان استان با آقای میرداماد نشست خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز