خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد آبیک خبر داد:

ارسال کمک‌های اهدایی مردم آبیک به استان‌های سیل‌زده به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۴۰

رئیس کمیته امداد شهرستان آبیک گفت: تاکنون کالاهای اهدایی مردم شهرستان آبیک با ۲ کاروان شامل نیسان و تریلی توسط کمیته امداد شهرستان آبیک برای استان‌های گلستان و لرستان ارسال شده که ارزش ریالی آن، بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

دوست‌علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مساعدت‌های مردم نوع‌دوست شهرستان آبیک جهت کمک به مردم سیل‌زده استان‌های شمالی و غربی کشور با اهدا به کمیته امداد امام خمینی (ره) در دو بخش نقدی و غیرنقدی صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون کالاهای اهدایی با ۲ کاروان شامل نیسان و تریلی توسط کمیته امداد شهرستان آبیک برای استان‌های گلستان و لرستان ارسال شده که ارزش کالایی  بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

رئییس کمیته امداد شهرستان آبیک ادامه داد: کالاهای اهدایی مردم شهرستان آبیک شامل پتو ، موکت، فرش ، حبوبات، برنج، کنسروجات، روغن و کالاهای بهداشتی و مواد شوینده وغیره بوده است.

حیدری با اشاره به ارسال کالاهای دیگر اهدایی مردم در قالب یک خودروی نیسان در طول هفته آینده به استان‌های سیل‌زده اضافه کرد: تمام افرادی که درجمع‌آوری کمک‌های مردمی با امکانات خود شامل ( خودروی شخصی حامل کالاها به استان‌های سیل زده و...) تاکنون با کمیته امداد همکاری داشته‌اند، کاملا رایگان بوده که از خیرین و همکاری‌کنندگان و کمک‌دهندگان  قدردانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان آبیک آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست در هر جایی از شهرستان و استان  و حتی استان‌های همجوار است که با اعلام تماس تلفنی و مراجعه درب منزل و ارائه رسید تحویل و در کوتاهترین زمان به دست سیل‌زدگان استان‌های شمالی و غربی خواهد رساند.

این مسئول با بیان اینکه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شریف و نوعدوست هستیم، تصریح کرد: مردم جهت پرداخت کمک‌های‌نقدی می‌توانند با شماره‌حساب: ۸۴۲۴۹۱۲۰۶، شماره کارت: ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۷۰۳۷9، کد الکترونیکی جهت پرداخت با تلفن همراه : #۹۹۰۲۸۳ اقدام کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان آبیک افزود: مردم جهت تحویل کمک‌های غیر نقدی خود به سیل‎‌زدگان می‌توانند به پایگاه ثابت در طبقه همکف اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبیک حوزه معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی مراجعه کنند.

حیدری یادآور شد: شماره تماس‌های ضروری جهت هماهنگی برای دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی و پاسخگویی به سئوالات احتمالی ۰۲۸۳۲۸۹۶۰۵۹- ۰۲۸۳۲۸۲۷۹۸۰- ۰۲۸۳۲۸۹۴۳۵۳ آماده پاسخگویی به مردم شهرستان آبیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز