خبرگزاری کار ایران

احداث بوستان بانوان در جنوب شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۱۳

کلنگ ساخت بوستان بزرگ ویژه بانوان در جنوب شهر قزوین با حضور نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و استاندار به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، امروز شنبه در مراسمی با حضور زاهدی استاندار، داوود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی صفری شهردار، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری و اعضای شورای اسلامی شهر ساخت بوستان بزرگ بانوان در جنوب شهر قزوین آغاز شد.

این بوستان در منطقه مصلی در جنوب شهر قزوین در زمینی به مساحت ۵ هکتار احداث خواهد شد.

این بوستان با ۱۴۷ میلیارد ریال اعتبار در مدت ۱۸ ماه ساخته می‌شود.

علی صفری شهردار قزوین در این مراسم اظهار داشت: برای توزیع عادلانه امکانات شهری و نیاز مبرم مردم جنوب شهر قزوین بویژه بانوان احداث بوستان ویژه برای بانوان احساس می‌شد که با رویکرد شورای شهر این طرح عملیاتی شد.

وی بیان کرد: این بوستان با هدف افزایش سرانه فضای سبز در جنوب شهر قزوین، فراهم کردن مکانی ورزشی برای بانوان، ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی در منطقه جنوبی شهر، تبادل اطلاعات در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی اجتماعی، برگزاری مراسم مختلف، جشنواره‌های مرتبط با بانوان و راه اندازی غرفه‌های صنایع دستی بانوان ساخته می‌شود و امیدواریم به سلامت اجتماعی مردم این منطقه کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز