خبرگزاری کار ایران

امروز در شهر محمدیه صورت گرفت؛

غرس 7 هزار اصله نهال در شهر محمدیه

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۷۵

به مناسبت روز درختکاری، نهضت بزرگ درختکاری در ناحیه شهری مهرگان به همت شورا و شهرداری محمدیه با حضور مسئولان و دانش آموزان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، به مناسبت روز درختکاری نهضت بزرگ درختکاری در ناحیه شهری مهرگان به همت شورا و شهرداری محمدیه با حضور مسئولان و دانش آموزان ۷ هزار اصله نهال غرس شد.

مریم نخستین شهردار محمدیه در این مراسم که روز چهارشنبه برگزار شد اظهار داشت: درخت نماد آبادانی و سرسبزی است و شهرداری محمدیه به منظور زیبا سازی این شهر و ناحیه مهرگان بخصوص محلات این ناحیه شهری و افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه اقدام به کاشت بیش از ۲ هزار اصله درخت کرده است.

وی افزود: ۵ هزار اصله درخت نیز در این ایام بین شهروندان و ادارات و مدارس توزیع می‌شود تا به سالم سازی محیط زیست و زیباسازی فضا کمک شود.

شهردار محمدیه تصریح کرد: کاشت درخت موجب آبادانی و زیباسازی شهرهای می‌شود لذا شهرداری محمدیه اقدام به کاشت درخت و احیای این سنت الهی و همچنین نهادینه کردن فرهنگ درخت کاری در بین خانواده‌ها بخصوص کودکان و نوجوانان کرده است.

وی در ادامه به تشکیل ستاد استقبال از نوروز و بهار در شهرداری محمدیه اشاره کرد و یادآور شد: هدف از تشکیل این ستاد برنامه ریزی کیفی و ساماندهی مبلمان شهری و ارائه خدمات بهینه و شایسته به شهروندان و استقبال مطلوب از مسافران نورزی است.

نخستین یادآور شد: اقدامات خوب و شایسته ای تاکنون توسط ستاد استقبال از بهار در شهر محمدیه و مهرگان صورت گرفته که شستو شوی معابر و سطل‌های زباله، زیباسازی و رنگ آمیزی جداول و دیواره نویسی و نقاشی دیواره‌های شهر، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی شهر، لکه گیری و آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی کاشت نهال از دیگر برنامه‌های ستاد از استقبال از بهاراست.

صادقی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان البرز هم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته درختکاری گفت: همه ما شهروندان در حفظ و نگهداری از منابع طبیعی مسئولیم و باید به این موضوع اهمیت دهیم.

وی افزود: با حفظ منابع طبیعی و صیانت از نعمت‌های الهی می‌توانیم زندگی مطلوبی را برای مردم رقم زده و به اقتصاد و توسعه کشور و استان نیز کمک کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز