خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۴:

عمده اقدامات در آماده سازی بلوار پیامبر اعظم(ص) بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۳۰

آماده سازی طول مسیر پیاده روی بلوار پیامبر اعظم(ص)، رنگ آمیزی، خط کشی و جدول گذاری، نصب تانکر آب شرب و ایستگاه های استراحت و شارژ موبایل را شهرداری منطقه ۴ انجام داده است.

شهردار منطقه ۴ اقدامات انجام شده این منطقه در نیمه شعبان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، موسی حاتمی فرد با اشاره به تمرکز اقدامات نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: امسال عمده اقدامات شهرداری در آماده سازی بلوار پیامبر اعظم(ص) بوده است.

وی افزود: آماده سازی پارک سوار ۵۰ هکتاری انسجام در این بلوار که شامل فراهم کردن شرایط و امکانات در راستای رفاه حال زائران و شهروندان از جمله نصب سرویس های بهداشتی و ظرف شویی، تابلوها و علائم ترافیکی، آماده سازی طول مسیر پیاده روی بلوار پیامبر اعظم(ص)، رنگ آمیزی، خط کشی و جدول گذاری، نصب تانکر آب شرب و ایستگاه های استراحت و شارژ موبایل از جمله اقداماتی است که شهرداری منطقه ۴ در بلوار پیامبر اعظم(ص) انجام داده است.

شهردار منطقه ۴ افزود: آذین بندی، پاکسازی، لکه گیری، جدول گذاری، آسفالت مسیرهای تردد و پاک‌سازی سطح شهر و منطقه ۴ از دیگر خدماتی است که شهرداری منطقه ۴ در راستای رفاه مسافران، زائران و شهروندان در نیمه شعبان انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز