خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری فولاد شهر:

سالم‌‌سازی معابر شهر برای دانش آموزان، مورد تاکید شهرداری فولاد شهر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۱۷

آتش نشانی فولاد شهر بازبینی ازتمام مدارس سطح شهر، جهت شناسایی موارد نا ایمن و رفع آنها را در اسرع وقت در دستور کار خود قرار دهد.

تامین ایمنی دانش آموزان در مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی، آراستگی و پاکیزگی محیط بیرونی مدارس از مهم‌ترین مواردی است که برای بازگشایی مدارس در فولاد شهر مورد توجه مسئولان شهری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری فولاد شهرگفت: برای مهیا بودن شهر در ماه مهر و آسایش خاطر دانش‌آموزان، دانشجویان و اولیاء آن‌ها، شهرداری فولادشهر تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

فدایی در ادامه با اشاره به این مطلب که پیمانکار رنگ آمیزی معابر سطح شهر مشخص شده است، افزود: از جمله فعالیت‌هایی که این ستاد بر آن نظارت دارد رنگ آمیزی معابر، رنگ آمیزی سرعت گیر‌ها، رفع هرگونه سد معبر، اصلاح و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و انجام خط کشی معابر به ویژه روبروی مدارس و محل‌های آمد و شد دانش آموزان است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری فراهم آوردن محیطی امن و سالم از نظر ترافیکی، اجتماعی و خدمات شهری را از مهم‌ترین اهداف این ستاد برشمرد و اظهارداشت: تامین ایمنی دانش آموزان در مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی، آراستگی و پاکیزگی محیط بیرونی مدارس از جمله عناوین تاکیدی در این ستاد خواهد بود تا دانش آموزان و والدین آن‌ها اولین روز از سال تحصیلی را در آرامش کامل سپری کنند.

فدایی با تاکید بر رفع جزئی‌ترین موارد که در صورت رفع نشدن منجر به یک حادثه می‌شود، تصریح کرد: واحد آتش نشانی بازبینی ازتمام مدارس سطح شهر در جهت شناسایی موارد نا‌ایمن و رفع آن‌ها را در اسرع وقت در دستور کار خود قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز