خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مردم انقلابی بار دیگر شعور سیاسی و تعهد دینی خود را نشان دادند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۳۸

استاندار قزوین گفت: مردم انقلابی، با بصیرت، بینش و درک بالای خود بار دیگر شعور سیاسی و تعهد دینی خود را نشان دادند و برای دفاع از جمهوری اسلامی پای صحنه آمدند.

به گزارش ایلنا از قزوین و به نقل از  اداره کل روابط‌عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: امروز علیرغم اینکه مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا روی این موضوع مانور زیادی دارد اما مردم انقلابی با بصیرت و بینش و درک بالای خود بار دیگر شعور سیاسی و تعهد دینی خود را نشان دادند و برای دفاع از جمهوری اسلامی پای صحنه آمدند.

زاهدی بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به یاوه گویان و استکبار جهانی است و امسال هم با حضور خود چشم جهانیان را خیره کردند.

وی اضافه کرد: امسال هم دشمنان با استفاده از رسانه های استکباری خیلی تبلیغ کردند تا بگویند مردم به دلیل گرانی و مشکلات اقتصادی دیگر در راهپیمایی شرکت نخواهند کرد اما این حضور جواب محکمی به یاوه‌گویان و بدخواهان بود که عزت کشور را بیشتر کرد.

زاهدی در ادامه یادآورشد: مردمی که با دست خالی به میدان آمدند و انقلاب را پیروز کردند همان مردم امروز هم در این شرایط حساس و در ۲۲ بهمن به صحنه آمدند تا نشان دهند همچنان پای انقلاب ایستاده اند و از آن دفاع می کنند.

وی گفت: حضور مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با رهبری نظام، دفاع از انقلاب و کشور و راهکاری برای مایوس کردن دشمنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز