خبرگزاری کار ایران

درافشانی مطرح کرد:

حضور قزوین در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۸۷

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: برای معرفی توانمندی‌های گرشگری و تاریخی استان، غرفه قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران برپا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد درافشانی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی های قزوین در بخشهای مهم فرهنگی، تاریخی و طبیعی به هموطنان و گردشگران خارجی است.

وی از اجرای ۱۴ عنوان برنامه کلی و اجرای ۵۰ برنامه متنوع دیگر در این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خبر داد و گفت: اجرای زنده و ورک شاپ گروه های مختلف هنری همچون قلم زنی، نگارگری، تذهیب، نقالی، موسیقی سنتی، حجاری سنگ، حکاکی بروی استخوان، سبد بافی و غیره ازجمله برنامه های تدوین شده در این نمایشگاه است.

این مسئول همچنین با اشاره به پایتختی خوشنویسی استان قزوین درکشور، تصریح کرد: هنرمندان خوشنویس در روز پایانی نمایشگاه برای مخاطبین به صورت زنده این هنر دیرینه و اصیل را اجرا کرده و به نمایش درمی آورند، همچنین در تمامی روزهای نمایشگاه مسابقه فرهنگی با محتوای گردشگری قزوین ترتیب داده شده و به برندگان هدایایی اهدا خواهد شد.

درافشانی بیان کرد: پروژه واقعیت افزوده Augmented Rerality(AR) گردشگری قزوین در این نمایشگاه اجرا می شود، با استفاده از این نرم افزار که گردشگری مجازی نام دارد، به کاربران امکان سفر مجازی به اماکن و گردشگری شهر قزوین می‌دهد"درافشانی افزود: اجرای کارگاه تخصصی گردشگری الکترونیک از دیگر برنامه هایی که ازسوی مدیران شهری قزوین در این نمایشگاه ترتیب داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه محصولات سنتی قزوین همچون دیماج، سرکه شیره، محصولات باغی و شیرینی‌های سنتی به مخاطبان عرضه می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در رابطه با غرفه استان قزوین در این نمایشگاه گفت: این غرفه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و همکاری سازمان میراث فرهنگی استان با طراحی و اجرای خاص از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان، پذیرای مسافران و میهمانان است و در این مجال از همشهریان عزیز برای بازدید از غرفه قزوین در سالن ۳۸a غرفه ۷ دعوت به عمل می‌ آوریم.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران باحضور ۳۱ استان کشور و کشورهای خارجی، از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه ازساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر توسط شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران با مجوز سازمان توسعه تجارت در سطحی بالغ بر ۴۵۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده و ۳۰۰۰ مترمربع فضای باز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز