خبرگزاری کار ایران

افتتاح فاز اول نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تا نیمه اول سال آینده

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۱۰

مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان با اشاره به اینکه فاز اول پروژه نمایشگاهی در صورت تامین مالی به موقع تا نیمه اول سال ٩٦ به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: بودجه پیش بینی شده برای اجرای فاز اول ١٥٠ میلیارد تومان براورد شده است.

به گزارش ایلنا ؛مصطفی حسینی با اشاره به اینکه پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان در شهریور ٩٤، همزمان با هفته دولت توسط وزیر امور خارجه کلنگ زنی شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی آذر ماه سال گذشته آغاز شد اکنون ساخت و نصب سازه سالن اصلی حدود ٥٠ درصد پیشرفت داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه در ٢ فاز تعریف شده است، اضافه کرد: بودجه پیش بینی شده برای اجرای فاز اول ١٥٠ میلیارد تومان براورد شده است و در صورت تامین مالی به موقع، پروژه تا نیمه اول سال ٩٦ به بهره برداری می رسد.

مدیرپروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: سالن علامه مجلسی و ساختمان ریجستر با مساحت ٢١ هزار و ٥٠٠ متر مربع، ساختمان اداری، خدماتب و پشتیبانی به مساحت ٩ هزار متر مربع، فضاهای نمایشگاهی روباز به مساحت دو هکتار، پارکینگ روبتز و مسقف، تونل های تاسیساتی آدم رو از جمله بخش های فاز اول نمایشگاه است.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه این نمایشگاه مطابق با اخرین مدل های نمایشگاهی دنیا احداث می شود، تاکید کرد:اجرای این پروژه در اصفهان، شاهراه افزایش تولید، صنعت و تجارت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون طبق برنامه پیش رفتیم و عقب ماندگی نداریم.گفت: برای حل مشکل اسکان غرفه داران در سایت جدید در حال احداث نمایشگاه، با مصوبه استانداری، احداث ٥ هتل در نزدیکی نمایشگاه مصوب شده که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته مدیر پروژه نمایشگاه اصفهان، سهامداران این سایت شهرداری اصفهان و اتاق بازرگانی اصفهان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز