خبرگزاری کار ایران

پسندیده بیان کرد:

تالاب‌های آبیک دارای جذابیت‌های طبیعی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۰۰

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قزوین گفت: تالاب‌های شهرستان آبیک مسیر عبور پرندگان مهاجر است و تابستان و زمستان جذابیت‌های طبیعی بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن پسندیده در مراسم افتتاح چهار پروژه محیط زیست شهرستان آبیک با اشاره به دو منظوره بودن احیای تالاب الله‌آباد و یعقوب‌آباد اظهار کرد: احیای تالاب‌ها با هدف جلوگیری از انتشار ریزگردها و ایجاد فرصت و بستر گردشگری صورت می‌گیرد.

وی افزود: با احیای تالاب‌های شهرستان آبیک، محیط زیست به جایگاه و حالت طبیعی خود بازمی‌گردد و بر معیشت مردم و جذب گردشگران تاثیر به‌سزایی دارد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قزوین ادامه داد: تالاب‌های شهرستان آبیک مسیر عبور پرندگان مهاجر است و تابستان و زمستان جذابیت‌های طبیعی بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند.

پسندیده اضافه کرد: حدود 11 هزار نهال در دشت الله‌آباد کاشته شده که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی دیگر، اقدامات بهتری برای این مهم صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین آب تالاب‌های شهرستان آبیک، می‌توانیم از ظرفیت خروجی پساب فاضلاب شهر آبیک و روستای قشلاق استفاده کرد به شرطی که به حد استانداردهای طبیعی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز