خبرگزاری کار ایران

کازانی به ایلنا خبر داد:

10 مددجوی دو معلولی آبیک صاحب مسکن می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۶۹۱

رئیس اداره بهزیستی‌شهرستان آبیک از افتتاح 10 واحد مسکونی برای مددجویان دارای دومعلولی این اداره طی دهه فجر خبر داد.

یوسف کازانی در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، اظهار کرد: در دهه‌فجر کلید 10 واحد مسکونی به مددجویان دارای دو معلولی زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان آبیک اعطا می‌شود.

وی افزود: هشت واحد مسکونی برای مددجویان دارای دومعلولی شهرستان آبیک، ماه‌های آینده به صاحبانش تحویل داده می‌شود گرچه شناسایی خانواده‌های دومعلولی در دستورکار قرار گرفته و در حال انجام است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک ادامه داد: برای ساخت مسکن مددجویان دارای دو معلولی سه میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و دو میلیارد و 500 میلیون ریال وام بانکی دریافت کرده‌اند.

نیاز به مرکز مشاوره سلامت روان داریم

کازانی اضافه کرد: از علاقمندان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی  در راه‌اندازی سمن سلامت روان و آسیب‌های اجتماعی دعوت به عمل می‌آید تا نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده و برای تایید به اداره کل بهزیستی استان قزوین ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نوپا بودن شهرستان آبیک، نیاز به مراکز مشاوره به ویژه مشاوره سلامت روان و آسیب‌های اجتماعی داریم.

این مسؤول ادامه داد: اضافه کرد: برای اجرای طرح cb در16 محله شامل 12 محله شهری و چهار محله روستایی شامل روستاهای زیاران، قشلاق، خوزنان و خاکشان انتخاب شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: طرح cb در قدیمی‌ترین محله‌های شهر آبیک همچون مهدیه، مطهری، صدوقی، شهرداری و همچنین شهرک‌های بعثت و فردوس در حال اجرا است.

ایجاد اشتغال برای 37 نفر

کازانی افزود: تعهد ایجاد اشتغال اداره بهزیستی شهرستان آبیک امسال 25 شغل بوده که برای 37 نفر ایجاد اشتغال شده که بیش از 148 درصد محقق شده است.

وی ادامه داد: برای 18 نفر از مددجویان اداره بهزیستی شهرستان آبیک بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی هر سه ماه یک بار واریز می‌شود و برای 14 نفر هم بیمه هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز