خبرگزاری کار ایران

فاطمه خمسه مطرح کرد:

فعالیت بیش از ۱۶ هزار بهره‌بردار در صندوق کشمش

کد خبر : ۷۰۲۵۸۱

فاطمه خمسه گفت: صندوق حمایت از کشمش که در حال حاضر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان فعال است و سرمایه بسیار زیادی را درون خود دارد، بیش از ۱۶ هزار بهره‌بردار را در خود جای داده است.

 به گزارش ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه در جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی که با حضور رحمت‌اله پریچهر مشاور وزیر و مجری طرح زیتون کشور، طهماسبی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، شکراله حاجی‌وند مدیرکل میوه‌های سردسیری وزارت جهادکشاورزی، عبدالمحمد زاهدی استاندار، حبیبی معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران حوزه کشاورزی استان که در سالن جلسات باغستان استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: صندوق حمایت از بخش کشاورزی به کشاورزان و باغداران تسهیلات چهاردرصدی ارایه می‌دهد.

وی با اشاره به صندوق حمایت از کشمش اظهار کرد: این صندوق که در حال حاضر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان فعال است و سرمایه بسیار زیادی را درون خود دارد، بیش از ۱۶ هزار بهره بردار را در خود جای داده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به پتانسیل‌های بالای استان در بخش کشاورزی و قطب بودن استان در این بخش در سطح کشاورز، جهاد کشاورزی حمایت‌های مناسبی را از حوزه کشاورزی در تمام بخش‌ها داشته و نیاز است این حمایت‌ها از سوی برخی دستگاه‌ها انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز