خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین:

میزان آلاینده زیست محیطی در شهرداری قزوین اندازه گیری شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۵۶

با هدف استقرار استاندارد مدیریت زیست محیطی ISO ۱۴۰۰۱ در شهرداری قزوین و برخی سازمان‌های وابسته آلاینده‌های زیست محیطی اندازه‌گیری شد.

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین گفت: با هدف استقرار استاندارد مدیریت زیست محیطی ۱۴۰۰۱ در شهرداری قز وین و برخی سازمان‌های وابسته از جمله سازمان‌های مدیریت پسماند‌ها، پارک‌ها و فضای سبز، آمار و فناوری اطلاعات و میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل، آلاینده‌های زیست محیطی مورد اندازه گیری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از قزوین، سعید آگشته در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه این موضوع یکی از الزامات پیاده سازی استاندارد مذکور است و باید توسط آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست انجام شود، به همین منظور با طی تشریفات قانونی نسبت به انتخاب یکی از آزمایشگاه‎های واجد شرایط لازم اقدام و در تاریخ دهم ماه جاری آلاینده‌های زیست محیطی اندازه گیری شد.

وی گفت: پارامترهای مورد اندازه‌گیری شامل گازهای خروجی، از منابع ثابت، نمونه برداری و آنالیز کامل فیزیکی، شیمیایی و میکروبی آب شرب، ذرات خروجی از دودکش، شدت‌تر از صورت زیست محیطی و اندازه گیری هوای پاک بوده است.

معاون طرح و برنامه شهرداری یادآور شد: به منظور آماده سازی سیستم برای ممیزی نهایی و دریافت گواهینامه استاندارد Iso ۱۴۰۰۱، به زودی یک مانور زیست محیطی و سپس ممیزی داخلی انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز