خبرگزاری کار ایران

مدیر طرح محله ما شهرداری قزوین خبرداد:

" محلات " تکیه گاهی ماندگار برای ارائه ظرفیت های بخش خصوصی

کد خبر : ۱۸۰۵۷۲

محلات از این ظرفیت برخوردارند تا ضمن اجرای برنامه های متنوع برای شهروندان، محملی برای معرفی پتانسیلها و ظرفیتهای بخش خصوصی در حوزه های مختلف باشند.

مدیر طرح محله ما سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: برای استفاده از برنامه های محلات قصد داریم از ظرفیت سرمایه گذاران بهره ببریم روندی که مزیتی دو سویه خواهد داشت و علاوه بر معرفی ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه اقتصادی، سرمایه گذاری، بیمه و بانکها برنامه های محلات با قوت و توان بیشتری ادامه پیدا می کند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ امیر علی مظاهری افزود: جذب سرمایه گذار در تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است به کارگیری این روش در محله ها بسیار مهم بوده و کمک می کند تا ظرفیت ها و پتانسیلهای بخشهای مختلف سرمایه گذاری برای مردم تبیین شوند.

وی ادامه داد: در تعامل دو سویه محلات و بخش خصوصی ضمن اطلاع رسانی و اجرای برنامه های محلات از پتانسیل و ظرفیت فضاهای تبلیغاتی همچون رادیوشهر، پیام شهر و فضاهای تبلیغات محیطی همانند تیربردها، فیکسچرها، پل های عابر پیاده، بیلبوردها برای معرفی ظرفیتهای بخش خصوصی بهره می بریم تا بتوانند خود را در شهر به نحو شایسته ای معرفی کنند.

مظاهری ادامه داد: در برنامه های تابستان محلات بالغ بر ۵۰ هزار مخاطب مشارکت دارند و سرمایه گذاران علاوه بر استفاده از تبلیغات شهری و درعین حال حضوری و چهره به چهره، در برنامه های درونی محلات که به شکل کارگاهی و جمعی برگزار می شود خود را معرفی می کنند تا تأثیرگذاری داشته باشد.

وی خبرداد: یک کلیپ از طرح محله ما در تیراژ یکهزار نسخه تهیه شده و در اختیار مجموعه ها قرار می گیرد که شامل برنامه های منسجم انجام شده در سالهای قبل محلات است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۶۶۹۸۷۷ داخلی ۱۶۵ ستاد طرح محله ما تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز