خبرگزاری کار ایران

در پنجمین شنبه؛

احداثدومین بوستان بانوان شهر قزوین به زودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۵۶

عملیات اجرایی احداثدومین بوستان بانوان شهر قزوین در شهرک مینودر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به زودی آغاز می‌شود.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: از اواسط تیرماه سال جاری عملیات عمرانی احداثدومین بوستان بانوان در شهرک مینودر در زمینی به مساحت دو هکتار آغاز می‌شود.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ نصرتی افزود: احداثبوستان بانوان در شهرک مینودر از پروژه‌های عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین در سال جاری است که در زمینی به مساحت دوهکتار در بلوار شهید صیاد شیرازی(جنب ایستگاه آتش نشانی) احداثمی‌شود.
وی درباره اعتبارات این پروژه گفت: براساس برآورد صورت گرفته، اعتبار مورد نیاز برای انجام این پروژه ۳۰ میلیارد ریال است.
وی ابراز امیدواری کرد: باتوجه به نیاز ساکنان منطقه مینودر به فضای سبز و بوستان، اجرای این گونه پروژه‌ها می‌تواند زمینه رضایت مندی ساکنان این مناطق را در پی داشته باشد و سعی می شود این پروژه در حداقل زمان ممکن اجرایی شود.
نصرتی بیان کرد: این بوستان دارای امکاناتی نظیر مبلمان، ست‌های ورزشی، کافی شاپ، سرویس بهداشتی، آبخوری، سردرب، آلاچیق و امکانات و تسهیلات ویژه بوستان بانوان و غیره است.
شایان ذکراست، مسعود نصرتی، شهردار قزوین در نشست خبری اردیبهشت ماه ۹۳ وعده داده بود که تا هفته قزوین(شهریور) هر شنبه از طریق رسانه‌ها، پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری و کلنگ زنی شهرداری قزوین به شهروندان معرفی می‌شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز