خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خواستار شد:

افزایش کرایه تاکسی‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۳۶

با توجه به افزایش قیمت حامل‌های انرژی فشار زیادی روی رانندگان تاکسی وجود دارد که برای رفع آن از مسئولان مجموعه مدیریت شهری انتظار می‌رود نسبت به افزایش نرخ کرایه تاکسی مساعدت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به افزایش قیمت حامل‌های انرژی فشار زیادی روی رانندگان تاکسی وجود دارد که برای رفع آن از مسئولان مجموعه مدیریت شهری انتظار می‌رود نسبت به افزایش نرخ کرایه تاکسی مساعدت کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی قزوین، مصطفی کاشی‌پز‌ها اظهار کرد: با وجود اینکه با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها نرخ بنزین و دیگر حامل‌های انرژی افزایش یافته است، رانندگان تاکسی در کمال صداقت با نرخ مصوب سال گذشته به شهروندان سرویس‌دهی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به این امر و با افزایش تورم قطع یقین فشار اقتصادی زیادی به این قشر تلاشگر وارد می‌شود و ادامه فعالیت در این شرایط قابل تقدیر است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: رانندگان تاکسی که به طور شبانه روزی و بر اساس نیاز شهروندان به امر سرویس‌دهی مبادرت می‌کنند با وجود حجم بالای ترافیک عبوری در سطح شهر سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند.

کاشی‌پز‌ها عنوان کرد: از مسئولان امر انتظار می‌رود برای قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان تاکسی، در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی سریع‌تر تصمیم‌گیری کنند و اجازه ندهند فشار اقتصادی بیشتری به این افراد وارد شود.

وی تصریح کرد: فعالیت شبانه‌روزی تاکسیرانان و سرویس‌دهی منظم آنان به شهروندان در سطح شهر موجب شده که تحت هیچ شرایطی شهروندان خللی در امر حمل و نقل درون شهری احساس نکنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به ارائه پیش‌نویس افزایش نرخ کرایه تاکسی به مسئولان امر گفت: پیش‌نویس افزایش نرخ کرایه تاکسی‌‎های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین تهیه و به مسئولان امر ارائه شده است که امیدواریم مسئولان با در نظر گرفتن شرایط سختی که به لحاظ اقتصادی به رانندگان تاکسی وارد شده است، در انجام آن تسریع و در نخستین فرصت دستورات لازم را ابلاغ کنند.

کاشی‌پز‌ها بیان کرد: با توجه به گرانی قیمت بنزین و دیگر حامل‌های انرژی با افزایش نرخ کرایه تاکسی شاید بتوان اندکی از فشارهای اقتصادی را که به این افراد وارد می‌شود، کم کرد و اجازه نداد بیش از این متضرر شوند.

وی با هشدار به رانندگانی که قبل از اعلام افزایش نرخ کرایه تاکسی اقدام به دریافت مبلغ اضافه می‌کنند، خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی قطع یقین با رانندگان تاکسی که قبل از اعلام افزایش نرخ کرایه مبادرت به دریافت کرایه اضافه می‌کنند، برخورد قاطعانه‌ای دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین اذعان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و شماره تلفن ۲۳۴۸ داخلی ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های شهروندان است.

کاشی‌پز‌ها یادآور شد: شهروندان می‌توانند برای اعلام گزارش تخلف کد چهار رقمی درج شده در تاکسی‌ها را از طریق سامانه پیامکی یا تلفن ثابت اعلام شده برای بررسی و رسیدگی به تخلف در اختیار سازمان قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز