خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

جشنواره فرهنگ‌سازی مصرف گاز برای شش هزار دانش‌آموز قزوین اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۵۹

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: جشنواره «فرهنگ‌سازی استفاده درست گاز» به ابتکار استان قزوین برای شش هزار دانش‌آموز مطقع ابتدایی به اجرا درآمد.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور در این باره اظهار کرد: شرکت گاز استان قزوین در سال جاری طبق تفاهمنامه‌ای مشترک با آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، جشنواره‌ای را تحت عنوان جشنواره «فرهنگ‌سازی استفاده درست گاز» در مدارس ابتدایی سراسر استان برگزار کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ صحیح استفاده از گاز، رعایت نکات ایمنی و اشاعه نگاه صرفه‌جویانه به این نعمت الهی دانست و تأکید کرد: مهم‌ترین هدف از اجرای این جشنواره، اثرگذاری روی طیف دانش‌آموز و تربیت نسلی است که عمیقاً و اخلاقاً به مصرف بهینه گاز طبیعی ایمان و اعتقاد دارد و رعایت آن را بخشی از رفتار خود می‌داند.

حجتی‌پور ادامه داد: ما اعتقاد داریم که مهم‌ترین دوره آموزش انسان سنین پایین و سن دانش‌آموزی او به‌ویژه در مقطع ابتدایی است، بنابراین با همین رویکرد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی را برای برگزاری این جشنواره انتخاب کردیم تا این کار فرهنگی تأثیرگذاری و بازدهی بیشتر و مطلوب‌تری داشته باشد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: این جشنواره که حاصل ابتکار و خلاقیت روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین بود در مدارس همه شهرستان‌های استان در مقطع ابتدایی برگزار شد و مورد استقبال بی‌نظیر آموزش و پروش، مدارس و خانواده‌ها قرار گرفت.

وی گفت: آیتم‌های سرود، نمایش، طنز و هنرمندی گروه نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از جمله آیتم‌های این جشنواره فرهنگی بود که با همفکری کارشناسان حوزه تربیت کودک، بر اساس نیازها و میزان یادگیری دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و طبق مِتُد علمی طراحی و اجرا شد.

حجتی‌پور همچنین اضافه کرد: در برگزاری این جشنواره افتخار حضور بسیاری از مسئولان استان از جمله ائمه محترم جمعه برخی شهرستان‌ها، مدیران ارشد آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و سایر مسئولان و همچنین اعطای جوایز فرهنگی به تمام دانش‌آموزان را داشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین، فرهنگ‌سازی را یک سرمایه‌گذاری موفق برای طولانی مدت خواند و تأکید کرد: هرگونه اقدامت فرهنگ‌سازانه کاشت بذری است که اگرچه نتایج آن در کوتاه مدت مشهود نیست اما در طولانی مدت درخت تنومندی خواهد شد که برای سالیان متمادی به بار خواهد نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز