خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

کاربری‌های جدید مادر و کودک در بوستان‌های قزوین ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۲۶

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین گفت: شهر قزوین پایلوت شهر دوستدار کودک است و لازم است تا ابتدا از اماکن شهرداری و بوستان‌ها حرکت‌هایی در مسیر مادر و کودک آغاز شود و نیازهای آنان در امکان عمومی لحاظ شود.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین با حضور اعضا و تعدادی از مسئولین مدیریت شهری با هدف بررسی ایجاد کاربری‌های جدید در بوستان‌های شهری با رویکرد خانواده و کودکان و در محل معاونت خدمات شهری برگزار شد.

فاطمه اشدری در این جلسه بر لزوم ایجاد کاربری‌های جدید در بوستان‌های مادر و کودک و همچنین سایر بوستان‌های شهری تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم از فضاهای بوستان‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم و از این فضاها برای آموزش تفکیک زباله از مبدا و سفالگری و سایر موارد استفاده شود.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین تاکید کرد: از این به بعد ماهانه یک جلسه در این حوزه خواهیم داشت تا بتوانیم برنامه‌های خود در این مسیر را عملیاتی کنیم.

این عضو شورای شهر قزوین همچنین خواستار مدیریت پارک‌ها توسط افراد علاقه‌مند و توانمند شد و گفت: می‌توانیم در روکش بودجه این موضوع را ببینیم و بودجه هم برای این منظور در نظر بگیریم.

مدیریت پروژه در شهرداری مغفول مانده است

مهری السادات تقوی، نائب رئیس این کمیسیون هم اظهار کرد: متاسفانه در شهرداری از علم مدیریت پروژه به دور هستیم و در پروژه‌های شهرداری به این علم نمی‌پردازیم، نیاز سنجی‌ها و انجام کارهای مقدماتی فاز صفر تجربه نگاری و استفاده از تجربه‌های شهرهای پیشکسوت می‌تواند در کاهش هزینه‌ها تاثیر گذار باشد.

وی در خصوص عملیاتی شدن ایجاد کاربری‌های مادر و کودک در بوستان‌ها خاطر نشان کرد: باید کمیته‌ای داشته باشیم مشتمل بر نمایندگانی از معاونت عمرانی، فرهنگی و فضای سبز و طراحی و استفاده از  سمن‌ها تا بتوانیم دراین مسیر موفق‌تر عمل کنیم، همچنین باید مدیریت بوستان‌ها نیز توسط مجموعه شهرداری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز