خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

۴۵٠ پروژه عمرانی در شهرستان قزوین به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۲۳

همزمان با دهه مبارک فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ۴۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۴ هزار ۸۵٠ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، همزمان با دهه فجر پروژه‌های عمرانی در شهر اقبالیه، مناطق الموت غربی، اقبال شرقی و غربی و روستاهای کاماسار، مهدی آباد، کورانه و رشتقون افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

۵ پروژه آبرسانی در حوزه شهری و روستایی، ۶۴ پروژه اجرای طرح‌های هادی روستایی با اعتبار ۵۷۰ میلیارد ریال، ۲۱ پروژه در حوزه زراعت و حوزه آبرسانی کشاورزی به اعتبار ۳۴۰.۵ میلیارد ریال از جمله مهمترین این پروژه‌ها بوده است. 

همچنین ۸ پروژه در حوزه راهداری و بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی با اعتبار ۵۱۱.۴ میلیارد ریال، ۱۱ پروژه د‌ر حوزه گازرسانی در حوزه‌های شهری، روستایی و صنعت با اعتبار ۱۱۴۳.۷ میلیارد ریال، ۱۹ پروژه در حوزه شهرداری‌های سطح شهرستان با اعتبار ۶۰۵.۳ میلیارد ریال، ۹ پروژه در حوزه احیاء و بازسازی اماکن تاریخی و گردشگری با اعتبار ۱۴۱ میلیارد ریال، ۳ پروژه در حوزه احداث، تجهیز و نوسازی مدارس به اعتبار ۱۹۶ میلیارد ریال، ۳۰۷ پروژه در حوزه دهیاری‌ها در سطح شهرستان به اعتبار ۱۲۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده شهرستان قزوین بوده است.

افتتاح راهدارخانه کاماسار در دهستان دستجرد الموت غربی با اعتباری بیش از ۸٠ میلیارد تومان یکی از مهمترین طرح‌های افتتاح شده بوده است که سال‌ها مورد درخواست مردم منطقه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز