خبرگزاری کار ایران

درجشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور؛

نیروگاه شهید رجایی قزوین عنوان روابط عمومی ویژه را ازآن خود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۷۸

علی اکبر کاظمی، مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت نیرو با اهدای لوح تقدیر، روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی را به عنوان روابط عمومی ویژه در سال 1402 معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی درجشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور به عنوان روابط عمومی ویژه در سال 1402 معرفی شد. 

در لوح اهدایی از سوی علی اکبر کاظمی خطاب به موسی اصلی بیگی مدیر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی آمده است: 

"بنابر ارزیابی جشنواره عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در تابستان 1402، روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدرجایی شایسته دریافت لوح ویژه شناخته شده است."

عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در گذر از تابستان ۱۴۰۲ در ۶ محو «ارتباط با رسانه‌های تصویری»، «ارتباط با رسانه‌های مکتوب»، «شبکه‌های اجتماعی»، «تبلیغات محیطی»، «آموزش (آموزش همگانی، همکاران و اصحاب رسانه)» و «آرشیو و صوتی» مورد بررسی قرار گرفت که در این دوره از ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در مقایسه با نخستین دوره جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌ها قوت یافته است.

همچنین در این راستا ۱۳۱ شرکت ۳۸۰۱ فایل را که هر یک حاوی بیش از صدها اثر هستند را از طریق "سامانه الکترونیکی" ارسال کردند که در این دوره پس از بررسی‌های به عمل آمده، مدیران روابط عمومی شرکت گ‌هایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، با حضور مقام‌ عالی وزارت و مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو معرفی شده و لوح تقدیر دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز