خبرگزاری کار ایران

افزایش دامنه نفوذ طرح‌های تشویقی مشترکان خانگی در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۷۲۰

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه برنامه‌های امسال نسبت به سال گذشته وسیع‌تر و دقیق‌تر دیده شده است، گفت:اگر این برنامه‌ها، پیوست روابط عمومی و اطلاع رسانی نداشته باشد، موفقیت آن با تردید همراه خواهد بود.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "آرش کردی" در جلسه هم‌اندیشی مدیران‌عامل و مدیران روابط‌عمومی صنعت برق کشور با موضوع «گذر موفق از پیک تابستان 1402» که امروز در ساختمان وزارت نیرو برگزار شده بود، تاکید کرد: موفقیت برنامه‌های مدیریت بار و به‌ویژه برنامه‌های سمت تقاضا، در صورت اجرای برنامه دقیق اطلاع رسانی و داشتن پیوست ارتباطی امکان‌پذیر است.

کردی با بیان اینکه برنامه‌های امسال نسبت به سال گذشته وسیع‌تر و دقیق‌تر دیده شده است، تصریح کرد: اگر این برنامه‌ها، پیوست روابط عمومی و اطلاع رسانی نداشته باشد، موفقیت آن با تردید همراه خواهد بود.

وی با اشاره به  اجرای موفق طرح تشویقی 5=1 در سال گذشته افزود: امسال با قوت بخشیدن به برنامه‌های مدیریت پیک بار، سعی داریم دامنه نفوذ طرح تشویقی مشترکان خانگی را افزایش دهیم.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی باید در جریان جزئیات برنامه‌های مدیریت بار قرار گیرند تا برنامه‌های اطلاع رسانی را متناسب با آن تدوین کنند.

وی در عین حال از روابط عمومی‌ها خواست تا نقش  موثرتری در خصوص قانون مانع‌زدایی ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز