خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تولید نیروی برق شهید رجایی:

برای آمادگی نیروگاه‌ها 10 قرارداد با دانش بنیان‌ها منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۸۱۵

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید رجایی گفت: در سال گذشته علاوه بر تعمیرات صورت گرفته، برای آمادگی جهت پیک بار 33 قرارداد با اعتبار 6 هزار و 300 میلیارد منعقد شد که 10 قرارداد مربوط به دانش بنیان‌ها بود که نشان دهنده توان داخلی شرکت‌های ایرانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسحاق صباغیان در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان که صبح امروز به مناسبت هفته صرفه‌جویی در سالن اجتماعات اداره برق برگزار شد، گفت: هزینه تولید برق زیاد است و برای آمادگی پیک بار اقدامات مختلفی انجام می‌شود که انجام تعمیرات ازجمله آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید رجایی عنوان کرد: امسال در  راستای آمادگی برای پیک 1403 نسبت به برگزاری مناقصه و آمادگی جهت تعمیرات اقدام شده که تاکنون 4 هزار و 200 میلیارد ریال قرارداد منعقد شده و سهم دانش بنیان‌ها در این بین 284 میلیارد ریال است.

این مسئول اضافه کرد: در سال گذشته ۱۰۰ هزار مگاوات تعمیرات داشتیم که بی سابقه است و با 140 اقدام وزارت نیرو می‌توان مدیریت مصرف داشت.

وی بیان کرد: 7 هزار و 57 مگاوات ظرفیت جدید در برنامه وزارت نیرو بوده و تا پایان شهریور نیمی از آن محقق می‌شود و  ۷۳۰ مگاوات هم واحدهای مشکل دار بودند که بخشی از آن وارد مدار شده و بخشی هم تا پایان پیک وارد مدار خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: نیروگاه سلطانیه جزء نیروگاه‌های تراز اول کشور است و مانند نیروگاه شهید رجایی جزء برترین‌ها است و امسال این دو نیروگاه با آمادگی کامل با بیشترین توان در مدار تولید هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز