خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

شهرداری قزوین برای افزایش مشارکت در انتخابات برنامه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۳۳

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهرقزوین گفت: سازمان فرهنگی و سازمان زیباسازی شهرداری قزوین باید برای افزایش مشارکت مردم در صحنه انتخابات و شور انتخاباتی برنامه و طرح‌هایی پیش‌بینی کند.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری با تأکید بر این نکته که انتخابات پشتوانه‌ کشور و مظهر مردم‌ سالاری دینی است، اظهار کرد: باید در فرصت باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات، برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهر و استان قزوین تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین افزود: ما مکلف به حفظ جمهوری اسلامی هستیم و شرکت در انتخابات، نماد حضور مردم در این صحنه مهم است؛ از این رو برای افزایش مشارکت باید نهایت تلاش صورت گیرد.

وی بیان کرد: انتخابات، بارزترین مظهر حضور مردم در پشتیبانی از ایران عزیز است و در مقابل حمله و هجمه دشمن باید این سنگر را به خوبی حفظ کنیم.

این عضو شورای شهر قزوین خاطر نشان کرد: کمیسیون فرهنگی شورا نیز در راستای شور انتخاباتی و افزایش مشارکت و حضور مردم از طرح‌های سازنده استقبال و حمایت می‌کند.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین، حضور حداکثری در انتخابات آتی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند و انتخاب افراد توانمند، دلسوز و انقلابی برای مجلس شورای اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز