خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌ شهر قزوین:

لازم است تاریخ فراموش شده قزوین در همه بخش‌ها را احیا کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۷۹

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: یکی از محورهای مهم در برنامه پنج ساله سوم شهرداری رویکرد گردشگری و توجه به این مساله بود؛ از این رو ضرورت دارد تا تاریخ فراموش شده قزوین در همه بخش‌ها را احیا کنیم.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری با اشاره به اهمیت استفاده از فضای رسانه و تلویزیون برای توسعه گردشگری قزوین اظهار کرد: ساخت مستندها و فیلم‌هایی از طبیعت، حیات وحش، تاریخ، تمدن، فرهنگ و آداب و رسوم قزوین در شناساندن استان و ایجاد شور و اشتیاق گردشگران خارجی و داخلی کمک شایانی می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین افزود: ساخت سریال و مستند و پخش آن از طریق فضای تلویزیون و صدا و سیما می‌تواند در توسعه گردشگری و تقویت صنعت توریسم قزوین موثر باشد.

وی با بیان اینکه باید در این دوره از شورا حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشیم، خاطر نشان کرد: در این راستا تاکنون چندین جلسه برای تولید مستند ایرانگرد با آقای جواد قارایی و ساخت سریال با کارگردان مطرح سریال "نون خ" داشته‌ایم که بتوانیم اتفاقات خوبی را دراین حوزه رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: در صورت تحقق و عملیاتی شدن تولید مستند و فیلم می‌توانیم درآینده‌ای نزدیک تاثیر گذاری آن‌ها را در توسعه و رونق صنعت توریسم و گردشگری ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز