خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

رخدادهای فرهنگی-هنری و جشن خیابانی در قزوین افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۷۸۳

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین از برگزاری رخدادهای فرهنگی-هنری خیابانی در ایام مختلف سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری در نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی با تمرکز بر برگزاری جشن نیمه شعبان گفت: یکی از رویکردهای کمیسیون فرهنگی شورای شهر و سازمان فرهنگی شهرداری قزوین افزایش سطح برگزاری رخدادهای خیابانی در مناسبت‌های مختلف ایام سال است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین افزود: تلاش داریم تا با برگزاری رخدادهای فرهنگی‌-هنری خیابانی شور و نشاط اجتماعی بیشتری را در سطح شهر حاکم کرده و با کمک حلقه‌های میانی سطح مشارکت‌های مردمی را در برگزاری این رخدادها افزایش دهیم.

وی بیان کرد: "جشن بزرگ پیامبر مهربانی" یکی از اقدامات فرهنگی خوبی بود که در سطح شهر قزوین برگزار شد و مجموعه‌های مختلف مردمی در این برنامه شرکت داشتند و نگاه ما این است که اجرای رخدادهای فرهنگی از این قبیل در نیمه شعبان، عید غدیر و سایر مناسبت‌ها تداوم داشته باش.

این عضو شورای شهر قزوین یادآور شد: همواره در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح مساجد، منازل، هیأت‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری هستیم که اقدام ارزشمندی است اما ما به دنبال اثرگذاری بیشتر برنامه‌های فرهنگی با بهره‌مندی از مشارکت مردمی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا ایجاد دغدغه‌مندی در بین آحاد جامعه نسبت به احوالات همسایگان، رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار به ویژه در مناسبت‌های خاصی همچون نیمه شعبان علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی موجب تاثیرگذاری فرهنگی و معنوی بالا و ارتقای سطح انسجام و همدلی در جامعه می‌شود.

اللهیاری با اشاره به برگزاری جشن خیابانی چند کیلومتری در عید غدیر سال گذشته تهران با مشارکت همه مجموعه‌های مردمی گفت: اولویت ما حمایت، مساعدت و پشتیبانی از طرح‌های این چنینی است و در این راستا انتظار داریم مجموعه‌های فرهنگی، طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و جذاب خود را برای اجتماع بزرگ جشن خیابانی مردم قزوین در نیمه شعبان پیشنهاد دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز