خبرگزاری کار ایران

با معرفی آثار برتر؛

نخستین جشنواره عکس خانواده در قزوین به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۰۳۵

اولین جشنواره عکس با عنوان "خانواده در قاب تصویر" با معرفی آثار برتر در سه بخش دوربین حرفه‌ای، موبایلی و عکس‌های قدیمی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، اولین جشنواره عکس "خانواده در قاب تصویر" در سه بخش در سه بخش توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد که نمایشگاه آثار آن تا فردا هم ادامه دارد.

در این جشنواره در مجموع ۴۱۲ عکس از ۴۴ عکاس دریافت شد و داوری آثار ارسالی توسط محمود مروتی، مجید ناگهی و مهدی وثوق نیا انجام شد.

در این داوری‌ها از مجموع آثار ارسالی ۳۴ قطعه عکس در بخش دوریبن حرفه‌ای و موبایلی و در میان عکس‌های قدیمی ۲۰ قطعه عکس انتخاب شد.

بر اساس قضاوت هیأت داوران در بخش عکس‌های قدیمی ضمن تقدیر از فهیمه کریمی، میثم پرهیزگاری اول شد، معصومه قاسمی در رده دوم قرار گرفت و سپهر رحمانی در مکان سوم جای گرفت.

 در بخس عکس‌های تلفن همراه حسین میرکمالی اول شد و امین رحمانی جایزه نفر دوم را دریافت کرد.

در بخش دوربین حرفه‌ای هم ضمن تقدیر از خانم حنا خلج و شیرین برزگر، نرگس راجی به مقام اول رسید، امین رحمانی دوم شد و جایزه نفر سوم به سپیده رحیمی تعلق گرفت.

در این مراسم از 6 عکاس پیش کسوت نیز تقدیر شد که شامل مافی، بنیانگذار آتلیه زیبا، حسین ملاوردی بانی آتلیه پر، غلامحسین فیروزپور بنیانگذار آتلیه نوین و کاخ، محمد باقر ولی‌زاده بانی آتلیه هنگامه و حمید صابری‌ها عکاس دوران جنگ و زهرا خیر فرزند عکاس پیش کسوت بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز