خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان:

سند مالکیت تمام اراضی شهرک‌های صنعتی قزوین تا پایان سال اخذ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۱۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از نظر اخذ سند مالکیت در بین شرکت‌های استانی رتبه برتر را دارا هستیم و صدور اسناد مالکیت برای تمام اراضی تا پایان سال جاری عملیاتی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رضا صفاری گفت: یکی از مهمترین دغدغه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است که تاکنون برای بیش از 3 هزار و 400 هکتار از این اراضی سند تفکیکی صادر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: همچنین 2 هزار و 665 فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده است.

وی عنوان کرد: واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری می‌شوند، در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک‌برگی اقدام کنند.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت سرمایه‌گذاران، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آن‌ها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره‌بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار دارای اهمیت است.

 صفاری یادآور شد: از 4 هزار و 680 هکتار اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان، بیش از 4 هزار هکتار آن دارای سند مالکیت ششدانگ است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تاکنون برای 329 واحد تولیدی بهره‌بردار سند تک‌برگی صادر شده و به آن‌ها واگذار شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد 2 هزار و 100 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان منعقد شده که از این تعداد یک‌هزار واحد با سرمایه‌گذاری بیش از 60 هزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی بیش از 30 هزار نفر به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز