خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های استان:

نمی‌توان مردم قزوین را برای دریافت خدمات بروز منتظر تاسیس کتابخانه مرکزی گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۰۹۹

بازطراحی کتابخانه‌ها متناسب با نیازهای روز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: در حال حاضر کتابخانه‌ها باید متناسب با نیازهای روز باشد، باتوجه به مشکلی که ساخت کتابخانه مرکزی دارد، نمی‌توانیم مردم را تا حل شدن آن منتظر بگذاریم، از این رو بازطراحی کتابخانه امام خمینی کلید خورده است.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به بازطراحی کتابخانه‌های استان گفت: بازطراحی کتابخانه‌های استان جزء برنامه‌های مهم ما است و در فاز اول برای کتابخانه امام خمینی چهار سالن مطالعه استاندارد ویژه محققان و مطالعات عمومی برای بانوان و آقایان طراحی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین ادامه داد: فاز اول این کتابخانه بزودی و در همین ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: در فاز دوم بخش کودک گسترش پیدا کرده، بخش نوجوان فعال می‌شود؛ راه‌اندازی اتاق علم و خدمات مبتنی بر وب از دیگر طرح‌های فاز دوم است.

این مسئول ادامه داد: در فاز سوم هم سالن آمفی‌تئاتر، اتاق جلسات و اتاق آموزشی طراحی خواهد شد.

محمدبیگی گفت: سعی می‌شود این بازطراحی‌ها تا پایان سال به اتمام برسد، همچنین تکمیل کتابخانه‌های سگزآباد و بیدستان هم تا پایان سال هدفگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز