خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

اقدامات مثبت دولت با جهاد تبیین برای مردم بیان شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۷۳۰

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: وقتی در جلسات هر مدیری فضای کاری خود را مستند و واضح بیان می‌کند، می‌بینیم که اگر مردم این‌ها را بشنوند خوشحال می‌شوند؛ اما نمی‌دانیم چرا این خلأ و فاصله بین کارهایی که انجام شده و بین توده‌های مردم وجود دارد، این خلأ را باید با جهاد تبیین و با کار رسانه‌ای پر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، استاندار و سایر مسئولین استانی در نخستین روز از هفته دولت با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در این دیدار گفت: خشنودی و رضایت رهبر حکیم انقلاب از توفیقات کلان کشور که عمده آن‌ها به دست ریاست جمهوری و اعضای دولت کریمه است، بسیار قابل توجه است، رهبر فرزانه انقلاب همه مسائل را رصد می‌کنند و از این حیث بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: در نقطه مقابل نیز می‌دانیم کسانی که هرگز پاسخگوی اعمالشان نبودند، کارآمدی نداشتند، در موارد متنوع و متعددی رفوزه شدند و به بن‌بست رسیدند، هیچ توضیحی برای کارهای شان ارائه ندادند، همان‌ها امروز مدعی و طلبکارند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: همان‌هایی که بیش از صدها هزار میلیارد تومان بدهی بر جای گذاشتند و رفتند و بار سنگینی را بر دوش دولت گذاشتند، اکنون همان‌ها دارند کار تبلیغاتی برای انتخابات انجام می‌دهند، لازمه‌اش این است در بحث جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی به مردم به‌طور ویژه از ظرفیت همه اعم از روحانیون، ائمه جمعه و جماعت، رسانه ملی و رسانه‌های استانی استفاده کنید که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

عابدینی تأکید کرد: برخی جاها زیبایی‌های کارهای عزیزان ما به آن قشنگی که هست جلوه داده نمی‌شود، یا کارهایی اتفاق می‌افتد که آن زیبایی‌ها را مخدوش می‌کند، آنجا همان جایی است که نظارت، نگاه و در میدان بودن شما می‌تواند از این مسائل جلوگیری کند

امام جمعه قزوین تصریح کرد: گاهی برخی افراد از روی نادانی یا غرض کارهایی می‌کنند که زیبایی‌ها را مخدوش می‌کنند، ممکن است حتی آن کسی که در حال سیاه‌نمایی است، حقوق‌بگیر شما باشد و در فلان اداره نشسته باشد و مراجعین به جای اینکه از او روحیه و امید بگیرند، برعکس می‌شود و او چون خودش متخلف است، همه نظام را هم به مراجعه‌کننده متخلف نشان می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: مسئولانی وجود دارند که در جاهای خاص نشسته‌اند و شما به هر دلیلی در آن دستگاه جابه‌جایی انجام نداده‌اید، آن‌ها آن انگیزه‌ای که شما دارید را ندارند، آن سرعتی که دولت کریمه می‌خواهد کارها را پیش ببرد، آنان چنین انگیزه‌ای برای همراهی ندارند، آن‌ها نمی‌گذارند زحمات شما آن‌گونه که شایسته است دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز