خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

افزایش مطالبه‌گری مردم قزوین از مسئولان ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۱۰۵

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اعتبار و جایگاه مدیران تا حدی است که در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند، به همین منظور مردم باید با مطالبه‌گری به دنبال برطرف کردن مشکلات عمومی جامعه بوده و خود نیز در این راه مسئولان را همراهی کنند.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در میز خدمت قضایی که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه قضایی و اجرایی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ناحیه منفصل شهری اسماعیل آباد برگزار شد، اظهار کرد: مسجد به عنوان مرکز مهم دینی و مذهبی نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته و محل مناسبی برای برگزاری دیدارهای عمومی و چهره به چهره مسئولان با مردم است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: برگزاری میز خدمت در مساجد و حضور مدیران در جمع مردم حرکتی ارزشمند است که زمینه طرح مشکلات و تسریع در حل آن‌ها را از سوی مدیران مهیا می‌کند.

مقام ارشد قضایی در استان قزوین با بیان اینکه مردم باید به آسانی به مسئولان دسترسی داشته باشند، افزود: در راستای تحقق سند تحول قضایی و پاسخگویی به مشکلات مردم علاوه بر برگزاری دیدار مردمی و ملاقات عمومی، میز خدمت قضایی نیز با حضور مدیران دستگاه قضا و اجرایی به صورت مستمر در مساجد و مناطق شهری و روستایی برگزار می‌شود.

شعبانی خاطر نشان کرد: یکی از مقوله‌هایی که در دستگاه قضایی به طور ویژه در دستور کار دارد موضوع پیشگیری از وقوع جرم است، چرا که هر جرم علاوه بر اینکه برای فرد و جامعه خسارت به همراه دارد دارای آثار فرهنگی، سیاسی، امنیتی اجتماعی نیز بوده و باید با همراهی مردم در پیشگیری از جرم و مقابل با آن تلاش کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز