خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین:

جشن‌ها و مسابقات غدیر با محوریت محلات در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۱۴۸

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره محلات غدیری با کمک جبهه فرهنگی در ۱۰ محله قزوین اجرا می‌شود که شامل تزیین محله، برنامه استیجی و مسابقه است و در نهایت از محلات برتر تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین برجی در نشست خبری اعلام برنامه‌های استان قزوین در دهه ولایت و امامت که صبح امروز در سالن جلسات شورای شهر قزوین برگزار شد، گفت: در حوزه آذین‌بندی شهر به مناسبت غدیر یک میلیارد تومان هزینه شده و نصب یک‌هزار پرچم، ۲۵ هزار متر مربع ریسه پارچه‌ای، ۳۵ سازه نوری، ۱۴ المان با موضوع غدیر و قربان، نصب ۸۰۰ کتیبه، اکران لگو پروژکتور در میدان مینودر، نورآرایی شهری، اکران ابزارهای تبلیغاتی و فضاسازی شش منطقه منفصل شهری را داشتیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: در حوزه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برنامه‌های گسترده‌ای اجرا شده و هیچ محله و ناحیه منفصل شهری را نداریم که در آن‌ها برنامه نداشته باشیم و محوریت اجرا هم مناطق کم برخوردار بود.

وی بیان کرد: المپیاد ورزشی، مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه کوهستان کشور، مسابقه ورزش کودک در بوستان مادر و کودک، مسابقات فوتبال زمین خاکی در نواحی منفصل شهری، مسابقات فوتبال محلات شهر، آمادگی جسمانی و مسابقه ابر‌بازی‌ها ازجمله برنامه‌های ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول ادامه داد: جشنواره‌های عصرانه سالم در بوستان نرگس، طبخ ماهیان سالم و بادبادک‌ها و برگزاری پنج کارگاه و دو نمایشگاه خوشنویسی هم جزء برنامه‌های دهه ولایت است.

وی عنوان کرد: جشنواره راویان غدیر برای کودکان و نونهالان با همکاری کانون پرورش فکری اجرا می‌شود، همچنین بازسازی واقعه غدیر برای کودکان هم درحال اجرا است.

برجی اظهار کرد: جشن‌های محله‌ای در محلات مختلف سطح شهر درحال اجرا است که برنامه‌های متنوعی برای آن‌ها تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: ۸۱ درخواست هیأت‌ها و گروه‌های مختلف برای برگزاری برنامه در کمیسیون فرهنگی شورای شهر بررسی شده که استقبال قابل توجهی بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: هزینه تامین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تاکنون بیش از دو میلیارد تومان بوده است.

جشن متمرکز غدیر در خیابان سپه برگزار می‌شود

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی هم در این جلسه گفت: در چند سال گذشته سازمان تبلیغات با محوریت امام محله برنامه‌های مختلف و جشن‌ها را در بیش از ۲۰ محله اجرا می‌کند.

جواد نظری ادامه داد: همچنین در مساجد و بقاع متبرکه هم برنامه‌ها و جشن‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در عزاداری‌ها اجتماع متمرکز داریم اما جای این اجتماع در جشن‌هایی مانند غدیر خالی است که در این راستا جشن بزرگ و متمرکز برای عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۷ تا ۲۰ در خیابان سپه برنامه ریزی شد.

این مسئول ادامه داد: کاروان شادی در قزوین و سایر شهرستان‌های استان برنامه‌های مختلف را در عصر روز غدیر برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز