خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

دامنه نظارت‌های هوشمند بر عملکرد واحدهای بزرگ قزوین گسترش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۲۶۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تبیین قوانین و مقررات برای واحدهای صنفی خرد، گسترش دامنه نظارت‌های هوشمند بر عملکرد واحدهای بزرگ تولیدی، خدماتی و آگاهی بخشی‌های عمومی در پیشگیری و کاهش تخلفات موثر است و تعزیرات استان در این حوزه آماده همکاری است.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور در دیدار با فرماندار شهرستان آبیک گفت:هماهنگی رئیسان ادارات تعزیرات حکومتی با فرمانداران ضرورت دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: نظارت بر بازار، همت جمعی، تعامل و هم‌افزایی همه ارکان دولتی، قضایی و انتظامی را می‌طلبد و فرمانداری‌ها در این هماهنگی، نقش محوری بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی، همزمان با انجام وظیفه ذاتی در رسیدگی به تخلفات صنفی، برای صیانت از حقوق مردم و برخورد سریع و قاطع با متخلفان، با حضور میدانی رئیسان شعب و ادارات به واحدهای بزرگ تولیدی و خدماتی نظارت و سرکشی می‌کند.

این مسئول ادامه داد: تعزیرات حکومتی در سه حوزه اطلاع رسانی عمومی، تعمیق نظارت‌های هوشمند و برگزاری دوره‌های آموزشی، آماده همکاری با دستگاه‌های متولی است.

در ادامه حجت مددخانی، فرماندار شهرستان آبیک با استقبال از پیشنهادات ارائه شده از اقدامات تعزیرات حکومتی در سطح شهرستان قدردانی کرد.

بعد از این گفت‌وگو، بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی این شهرستان صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز