خبرگزاری کار ایران

بازگشت دوباره سعید دقیقی به تیم فوتبال شمس‌آذر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۴۴۰

سعید دقیقی با انتشار پستی در اینستاگرام، از بازگشت دوباره خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی با انتشار پستی در اینستاگرام از پیوستن دوباره خود به تیم فوتبال شمس آذر خبر داد.

تیم فوتبال شمس آذر با هدایت دقیقی، توانست به طور  قابل توجهی رشد کند و ضمن ثبت رکوردهای جدید و با ۷۰ امتیاز راهی لیگ برتر شود.

او در خبر بازگشت مجدد خود به تیم شمس آذر نوشته است:

"بزرگی می گفت:

وقتی می گویم "خداحافظ " گمان نکن که دلبسته ی رفتن و بی تاب فراموش کردنم.

من فقط وقتی می گویم خداحافظ، که احساس کنم، ماندنم گره ای از کلاف زندگی باز نمی کند و بودنم مرا به گذشته ای پیوند می دهد، که جز دلتنگی حاصلی برایم نخواهد داشت.

و تصمیم من برای جدایی از شمس آذر قزوین، درست به همین دلیل بود ، که احساس می کردم ماندنم در جایگاهی که چشم امید هزاران هزار قزوینی به آن دوخته شده، نباید خیلی زود به ناامیدی آنها تبدیل شود و البته خاطرات خوشی که در لیگ یک سپری کردیم، نباید در لیگ برتر به دلتنگی روزگار سپری شده بیانجامد

این صادقانه ترین دلیل برای خداحافظی من از شمس آذر بود و حالا به اتکای حمایت شما و اعتبار گفتگوهای انجام شده با مالکین محترم ، مدیرعامل عزیز، قائم مقام دلسوز، سرپرست پرتلاش،تصمیم گیران و مسئولان استانی، صادقانه ترین سلام را تقدیم همه ی آنهایی می کنم که وفادارانه پیگیر بازگشت من بودند...که شاید حکمت این خداحافظی و سلام دوباره، انگیزه‌ای باشد برای شروع دوباره و ساختن تیمی در قواره لیگ برتر فوتبال ایران!

بی شک ،پیش نیاز پیمودن این مسیر سخت، اعتلای نگاهی است که می بایست از همین فردا مد نظر من و همکارانم در بحث فنی، بازیکنانم در زمین فوتبال و مدیران تیم و مسئولان استان در فاز پشتیبانی قرار گیرد.

به امید دیدار شما در لیگ برتر"

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز