خبرگزاری کار ایران

نظرمحمدی: منتظر اعلام ضربه پنالتی بودم که داور بازیکنم را اخراج کرد/ از بازیکنانم راضی هستم

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۲۸

عصر دیروز تیم خونه به خونه در زمین آلومینیوم اراک با گلی که در دقایق انتهایی خورد نتوانست تک امتیاز با ارزش را از اراک با خود به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل ضمن ابراز رضایت از بازیکنانش گفت: بچه های تیم من بسیار خوب کار کردند ومن به غیرازنتیجه بدست آمده از نحوه بازی بازیکنانم کمال رضایت را دارم.

علی نظر محمدی مربی این فصل خونه به خونه با اشاره به قضاوت ضعیف دیدار معتقد است: داور در دقیقه 63  نه تنها پنالتی اتفاق افتاده بر روی محمد حسین بابا گلی را نگرفت بلکه با نشان دادن کارت زرد دوم او را از زمین اخراج نمود و به این ترتیب تیم من را ده نفره کرد. ازآنجا که تیم خونه به خونه دیر بسته شد،  فرصت کافی را برای بدنسازی نداشتیم و طبیعتا تیم ما در دقایق انتهایی از لحاظ بدنی کم می آورد ومتاسفانه به همین جهت  در دقیقه 92 دروازه ما بازشد.

او درادامه صحبت هایش گفت : شما خونه به خونه فصل پیش را با این فصل مقایسه نکنید ، از تیم  فصل پیش 17 تا 18 بازیکن را از دست داده ایم و مجبوریم تا نیم فصل منتظر بمانیم تا بتوانیم چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم.

نظر محمدی درادامه صحبت هایش اضافه کرد:  ما امسال هم ازلحاظ لجستیکی و هم ازلحاظ مالی تحت فشار شدیدی قرار داریم اما من به آینده این تیم کاملا امیدوارم. امسال ما تیم را برپایه تیم امیدها و جوانان خونه به خونه و بازیکنان بومی بسته ایم  و این بازیکنان برای رشد نیاز به فرصت بیشتری دارند. من این پتانسیل را در تیم می بینم و  احساس می کنم که در ادامه می توانیم ازانتهای جدول  فاصله بگیریم.

او با اشاره به این موضوع که ورزشگاه هفت تیر بابل دردست تعمیراست گفت: ما مجبورهستیم بازی هایمان را در ورزشگاه کیاکلا برگزارکنیم و باعث شده است تماشاگران ما دچار مشکل شوند اما با این وجود آنها از تیمشان همچنان حمایت می کنند. من از تک تک آنها می خواهم دست از حمایت این بازیکنان جوان بر ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز