خبرگزاری کار ایران

خداحافظی سعید دقیقی از تیم فوتبال شمس‌آذر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۲۳۷

سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با انتشار پستی در اینستاگرامی خود، خبر رسمی استعفا و کناره‌گیری از سرمربی‌گری این تیم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با انتشار پستی در اینستاگرام خود از استعفا در سمت خود خبر داد.

تیم فوتبال شمس آذر با هدایت دقیقی، توانست به طور  قابل توجهی رشد کند و ضمن ثبت رکوردهای جدید و با ۷۰ امتیاز راهی لیگ برتر شود.

حال او از همراهی این تیم در لیگ برتر کناره‌گیری کرده است.

او در خبر کناره‌گیری از سمت خود نوشته است:

"پروردگار بزرگ را سپاس می‌گویم، که در سایه الطافش و حمایت همه مردمان این سرای مینودری، فرصت وفای به عهد را بر من ارزانی داشت.

عهدی که در عبور از یک زمستان سخت، بسیار دست نیافتنی به چشم می‌آمد اما من و همه همکاران و بازیکنانم و البته مدیران مجموعه شمس آذر، توانستیم در وعدگاه بهار، بدان جامه عمل بپوشانیم و باعث تجمع شادی مردمانی شویم که سال‌ها بود در عرصه فوتبال ناامید و متفرق بودند.

و چه شهد شیرینی است وفای عهد، با شمایی که در تمام این سال‌های سپری شده، همراه و حامی من بودید و این فرزند کوچک قزوین را، چه در مستطیل سبز، چه در شورای شهر، چه در مدیریت فوتبال و چه امروز، در عرصه مربی گری، همراهی و حمایت کردید.

با این وصف، ضمن قدردانی مجدد از اعتماد مدیران مجموعه شمس آذر و حمایت شما هواداران عزیز در طول فصل سپری شده، بدینوسیله کناری گیری خود از سرمربی‌گری شمس آذر را اعلام می‌نمایم زیرا که عمیقا معتقدم اعتباری که شما مردم قزوین در اختیار من گذاشتید، بزرگترین سرمایه زندگی اجتماعی من است و محافظت از آن سنگین‌ترین مسئولیت زندگی اجتماعی من!

به همین دلیل است که ترجیح دادم پس از مدت‌ها عدم حضور در فضای مجازی، پیشتر تصمیمم را با شما مخاطبان و هم استانی‌های عزیزم در میان بگذارم.

به جاست که در این فرصت، قدردانی ویژه‌ای داشته باشم از همه هوادارانی که عاشقانه از شمس آذر حمایت کردند، بازیکنانی که در ساخت یک مسیر رویایی با من همراه بودند، اعضای فنی و پزشکی که وجودشان دلگرمی من بر روی نیمکت مربی‌گری بود و البته مالکان و مدیرانی که اعتمادشان، فرصت شکوفایی من در عرصه مربی‌گری را فراهم نمود.

شایان ذکر است که اینجانب هیچ تصمیمی برای بازگشت به عرصه سیاست ندارم و کماکان ترجیحم ادامه فعالیت در فوتبالی است که به آن تعلق خاطر و وابستگی دارم.

لازم می‌دانم از نماینده محترم ولی فقیه، استاندار محترم فرماندهی سپاه استان، دادستان و شهردار گرانقدر، نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی و شورای شهر قزوین، مدیرکل محترم ورزش و جوانان و رییس گرامی هیأت فوتبال و از همه مدیران اجرایی و همه دوستانی که در هر جایگاه و اختیاری برای موفقیت تیم استانشان تلاش کردند، قدردانی کنم و برای مجموعه شمس آذر در لیگ برتر حضوری پر افتخار و مانا را خواهانم.

در پایان اعتراف می‌کنم که شیرینی خدمت به هم شهری‌ها و هم استانی‌های عزیزم باعث شد که به آینده خود در شمس آذر بیاندیشم اما من هرگز دوست ندارم وعده گاهم با مردمانی که مدیونشان هستم، به جای بهار جایی در حوالی خزان و زمستان باشد!"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز