خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان:

مردم قزوین در یک سال ۱۴ میلیارد صدقه پرداخت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۸۶۶

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: میزان صدقات واریزی مردم در سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد تومان بوده است که زمینه افزایش آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر ظاهری با اشاره به اقدامات کمیته امداد و کمک از خیرین و مراکز نیکوکاری گفت: ما شاید نتوانیم با کمک بلاعوض مشکلات را حل کنیم ولی با قرض الحسنه می‌توانیم، ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد به عنوان نمونه ۲۷ درصد در مجموع کمک‌های مردمی رشد داشته‌ایم، علی‌رغم رشد کمک‌های مردمی در زمینه قرض الحسنه تنها ۷ درصد تحقق برنامه داشته‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به فعالیت مردمی در مراکز نیکوکاری گفت: در حال حاضر ۱۷۹ مرکز نیکوکاری داریم که ۷۱ مرکز مسجد محور و ۵۱ مرکز در روستاها هستند و با همکاری مراکز نیکوکاری تعدادی از پرونده‌های مددجویان را برون سپاری کرده‌ایم که برای این موضوع ۲۰ مرکز نیکوکاری پای کار آمدند.

این مسئول تصریح کرد: در بحث درآمد مراکز نیکوکاری در سال گذشته ۹۰ میلیارد تومان درآمد از محل کمک‌های مردمی و مشارکت در مراکز نیکوکاری بوده است.

ظاهری خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی مردم پای کار هستند و در فطریه و کفاره ۱۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز