خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از ۲ هزار فقره وام ضروری به مددجویان کمیته امداد قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۷۴۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین گفت: ۲ هزار و ۱۰۳ فقره وام ضروری قرض الحسنه طی ۹ ماهه امسال با معرفی کمیته امداد به مددجویان استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر ظاهری با اعلام این خبر گفت: مجموع تسهیلات پرداخت شده در این قالب حدود ۲۹۸ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اظهار کرد: مددجویان با تنگناها و مشکلات مالی مختلفی روبرو هستند و در برخی مواقع برای رفع آنها نیازمند دریافت تسهیلات ضروری با مبالغ میانگین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان هستند که در این رابطه کمیته امداد از همه ظرفیت ها برای تامین نیاز این افراد استفاده می کند.

ظاهری، یکی از اولویت های اساسی این نهاد را توانمندسازی مددجویان تحت پوشش خود دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز در همین راستا صورت می گیرد، انجام این مساله توانسته بسیاری از مددجویان نیازمند را از کمک های مادی کمیته امداد بی نیاز کرده و حتی برخی از آنان را به افراد کارآفرین نیز تبدیل کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین یادآور شد: به عنوان نمونه یکی از مددجویان ما با تسهیلات پرداختی اقدام به خرید یک دستگاه چرخ خیاطی کرده بود که پس از رونق کسب و کار خود امروز به یک کارآفرین که برای ده ها نفر اشتغالزایی کرده، تبدیل شده است.

ظاهری اضافه کرد: در حال برنامه ریزی برای برگزاری جشن بزرگ خودکفایی کمیته امداد قزوین در ماه های آینده هستیم تا در این برنامه ضمن معرفی مددجویان کارآفرین، از آنها تقدیر نیز به عمل آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز