خبرگزاری کار ایران

برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی برای مددجویان کمیته امداد قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۲۶

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین گفت: اردوهای آموزشی و زیارتی در قالب پیشبرد برنامه های فرهنگی این نهاد طی سال جاری برای هزار و ۹۳۸ مددجوی کمیته امداد استان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر ظاهری با اعلام این خبر گفت: طی مدت یاد شده همچنین یک هزار و ۵۲۴ مددجوی دانش آموز و دانشجو در استان قزوین از برنامه های اجرا شده در کانون های فرهنگی بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین اظهار داشت: در کنار کمک های معیشتی و توانمندسازی مددجویان، برگزاری برنامه های فرهنگی در قالب های گوناگون از جمله اعزام به اردوی های زیارتی و آموزشی و شرکت در برنامه های متنوع هنری از اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین به شمار می رود.

ظاهری با بیان اینکه در راستای توانمندسازی مددجویان خود دوره های آموزش کسب و کار برای آنها پیش بینی و تدارک دیده ایم،گفت: در این راستا امسال برای ۲ هزار و ۶۳۵ تن از مددجویان برگزار شده است.

این مسئول اظهار داشت: در سال جاری همچنین هفت هزار و ۶۲۷ تن از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین از کمک هزینه تحصیلی بهره مند شده اند و برای ۵۵ نفر از دانشجویان نیز کمک هزینه شهریه تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز